Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Bettan - 8 juni 2012 21:45

...så länge är det som de har varit dåligt väder nu.

Det är fan hemskt.

Så tråkigt och trist.


Innan dess var de ju sommar,

de var över 20 grader varmt och

man behövde solkräm på sig för

att vara ute, eller iaf jag.


Men nu, vad är detta för väder?

Mellan 10-15 grader varje dag,

molnigt, blåsigt, regnigt, usch!


Kommer de komma sommar igen?

Eller är tiden förbi!?

Skrämmande, men man vet ju aldrig.

Och tyvärr kan vi aldrig styra över

vädret heller.

Jag menar dem som "kan",

"kan" ju inte ens säga rätt väder

dag från dag, haha!


Jag har iaf förberett mig på sommar & sol,

inom en snar framtid!

Då klänningar är beställda.

ALLA på REA så klart!


Fick en igår, så härlig och fin.

Och precis MIN stil!

 

Frågar ni mig såg jag ut som en liten

prinsessbakelse i den, HAHA ;)


Det var iaf REA,

och det är MIN stil.

Men om jag använder den?

Ja, de kan jag INTE lova, hehe!

Kan iaf inte komma på när och vart

den skulle kunna passa in?!

MEN det löser jag när väl

sommar & sol är kommen!


De andra två klänningarna klickade

jag Precis hem.

Så de kommer ju dröja innan jag får

dem, men de lär de även göra med

sol & värme.

Så ingen brådska här inte :)

   


Så, sommar & sol.

Välkomna tillbaka!

  

Av Bettan - 8 juni 2012 20:10


"jag vill inte ha något jag kan leva med,

jag vill ha något jag inte kan leva utan"

Av Bettan - 8 juni 2012 16:45




"I don't know what's right and what's real anymore,

I don't know how I am meant to feel anymore

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards