Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Bettan - 30 juni 2012 15:15


 

Själv klart finns de en liiiiten dröm om en

fet, snygg och snabb bil ;)

MEN nej detta är något som jag väljer bort,

och kommer Alltid göra.


Känner mig själv så jävla väl att de hade

antagligen blitt min död.

Jag kör nämligen som en galning,

NEJ inte alltid, men när jag sätter mig

i en bil med Mycket hästar i :)

En bil där de händer något då gaspedalen nuddas,

shit vad roligt det är.

Och satan så farligt!


Drömmen om en snabb bil finns,

och alltid funnits.

Men som sagt kommer de aldrig bli sant.

Jag ser nämligen bilen mer som ett Praktiskt färdmedel.

En bra & säker bil är viktigare än hästkrafterna,

och det är så klart för mina dogs!


Dem går före allt, och ska alltid sitta säkert.

Och med dem i bilen kör jag lugnt och fint,

gör jag ALLTID.

Haha, eller iaf med min bil.


Men en sväng med mamma och pappas Audi,

ojoj det är skoj!

Och snabbt går det, haha!

Älskar att köra den.

Kör givetvis aldrig vårdslöst.

Utan lite snabbare än vanligt,

på vägar där det går ;)


Aldrig att jag skulle brassa på i byn,

eller sånt dylikt.

Utan typ på e22,

eller som innan idag påväg hem från Ryd.

Så typ på såna ställen,

där är de lätt att brassa på lite extra :)


Jag vet det är olagligt och jävligt dumt.

Så Klart!

Men ibland är de svårt att låta bli,

som tur är, är det inte ofta jag kör mammas & pappas bil.


Av Bettan - 30 juni 2012 09:30


     

Av Bettan - 30 juni 2012 00:07

"När förändringens vindar blåser bygger en del vindskydd,

Jag bygger en väderkvarn"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards