Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Bettan - 24 juni 2012 22:00

När man kört automatare mest hela tiden

sedan sommaren 2009 blir man bortskämd.

Det är så jävla gött!


Och i min nästa bil Måste jag ha detta igen.

Älskar det.

Så bekvämt och för jävla nice helt enkelt.


Vet inte hur många gånger jag de senaste

månaderna "glömt" att växla.

HAHAHA!

Pinsamt, men jag erkänner och bjuder

på mina tröga misstag :)


Idag körde jag upp på E22,

hinner komma en lång lång bit på

treans växel innan jag kommer på

att kanske jag ska slänga i femman!?

HAHA!


Finns dock en annan förklaring med.

Musiken!

Jag älskar hög musik!

Speciellt när jag kör bil...

Och detta gör de svårt att höra

motorn som håller på att sprängas,

haha ja jisses!

Jag i ett nötskal, verkligen :)


Antar att ett bilbyte inte är så

aktuellt eller nödvändigt egentligen,

kan vara så enkelt som att bara sänka musiken.

Men nej, inte lika kul att köra bilen då ju...

Vilket iiiiiiilands problem ;)


Av Bettan - 24 juni 2012 11:30

...MEN jag tror fan inte de kommer

mera sommar eller värme!?

Detta vädret är allt annat än okej...


Blåst, duggregn och mulet.

Endast 15 grader varmt dessutom.

För fan! Katastrof!


Riktig värme har de inte varit sedan

de där härliga veckorna i Maj.

Det känns som evigheter sedan, usch!


Och även om man kollar ut en solig dag här,

så nog fan blåser det!

Hatar blåst!

Det blir så jävla kallt med en gång...

Känns fan som om vindarna de biter

in i benmärgen, trots de kanske är

20-22 grader i luften.


Juni månad är oxå snart till ända,

men vart fan är sommaren?

Vet vi inte kan styra över vädret,

men ärligt?!

Hur kan man låta bli att klaga!?

HAHA, usch...


En stor fet jävla vinst med pengar,

JA Tack!

Och det hade blitt en tripp till

ett VARMT land med en gång..


Drömma sig bort går ju :)


Av Bettan - 24 juni 2012 09:30

Jag kan till viss del köpa att folk blir

annorlunda när de dricker alkohol.

Oftast blir de gladare, pratar mer,

släpper loss och bjuder på sig själva.

Kan ju absolut vara trevligt!


Och även jag blir lite mera på att,

kanske glappar extra med truten,

säger sånt jag inte borde,

och dansar det gör jag, de med, haha!

(dansar aldrig nykter!)


Men något jag har svårt för är personer,

som blir några helt andra när de druckit.

För att sedan dagen efter varken säga Bu eller Bä!

Varför?! Hur kan det bli så!?


Är det sådan inverkan alkohol har på folk?

Personlighets förändringar?

Det är fan skrämmande, när man ser på

det såhär..


Inte ens JAG.

JAG som är blyg med nya människor,

skadad av folkskygghet, inte ens JAG

förändrar mig Så Mycket av alkohol!


Jag kan iaf tala när jag är nykter, hälsa.

Och även nykter är jag ibland

För stor i käften och  att säga saker jag

kanske inte borde, även yttra åsikter,

ingen egentligen bett om, haha!

JA det händer de med..

Men det är min starkhet!

Min ärlighet övervinner blygheten.


ALLA förändras av alkohol.

Tyvärr har de den inverkan tydligen.

MEN när kontrasten blir För Stor,

till verkligheten!....

Då är något fel...





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards