Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Bettan - 21 juni 2012 20:15

...SOL!


Jag tycker inte det är roligt

att ligga stilla och sola.

Jag blir rastlös och det är

så satans obekvämt.


Men idag gick de min själ hyffsat,

lyssnade på musik och bara var.

Inte så tråkigt som sist, haha!


Men jag vet att jag behöver det!!

DÅ jag fryser så jävla mycket för

det mesta känns de som...

Hela hösten/vintern är jag som

en jävla isbit.

Det är fruktansvärt!


Idag kom jag till insikt.

Jag behöver sola!

Jag behöver värmen!


Inte för jag tror de kommer

hjälpa mig på vintern, haha!

Men jag behöver de just nu,

hur tråkigt & jobbigt det än är...


Så är de faktiskt lite lite skönt med.

Trots de blir så satans varmt emellanåt,

skinnet de bränner & de känns som om de krymper.

Solen bränner ner genom kroppen,

kändes nästan som om jag smälte samma

man plattorna jag låg på.


En sjuk känsla.

En känsla av skräck-blandad-förtjusning

En känsla mellan smärta och njutning.


Sol, jag behöver sol!




Av Bettan - 21 juni 2012 13:15

Känslan är bra.

Den är obeskrivlig.

Från tårar till skratt.


Jag kan prata om mina känslor,

mitt brustna hjärta och bara

skratta.

Förstår de verkar lustigt..

Det tycker jag med.

Men känslan är så SKÖN!


Slippa ha gråten i halsen,

tårarna som bränner bakom ögonlocken.

Dem är som bort blåsta.

Och jag kan tänka tillbaka på mina förtivlan

nu och känna att de känns som om 3 år sen,

istället för knappt tre månader.


Jag vet inte när de vände.

Jag vet inte vad som hände.

Men mina tårar har övergått

till skratt och ett leende..


Det är som det är!

Inget att göra något åt lixom..

En dag i taget,

så klarar jag det här.


Jag vet det kommer bakslag,

det är jag beredd på.

Jag är inte så pass stark

och "frisk" ännu..

Tårar de kommer,

men nu vet jag inte varför längre.

De rinner ibland, men utan andledning.

Så det ska vara antar jag...


Man lär sig av sina misstag.

Verkligen.

Det har jag lärt mig nu.

Dumma saker har gjorts,

saker som jag trott inte spelat någon roll.

Men nu i efterhand vet jag de vart fel...


Och alla mina vänner har haft RÄTT!

De säger alltid rätt saker,

ärliga och härliga.

TACK för ni finns <3



"usch Bettan, ligg inte med han.

Det gör dig mer ont än gott"


"Nej! ligg inte med han,

det skadar dig i längden"


"jag förstår inte hur du kan vara tyst,

jag hade inte klarat det.

jag hade berättat"


"ditt undermedvetna får en falskförhoppning,

och det Vet Du"


"säg inget.

vad vinner du på det?"


"han kommer lägga sig,

sparka han i knäväcket då.

så som han sparkade på

dig när du låg som lägst"


"du kommer gå starkast ur det här.

du är vinnaren"


"jag hatar han för hur han får dig att må"


"du är så stark.

jag är så stolt över dig"


"en dag i taget Bettan,

njut av de goda stunderna.

men tänk på att bakslag kommer"


"det finns en mening med allt,

det kommer du få se tids nog"

"han är  fucked up & förvirrad"

"sanningen kommer alltid fram.

alla får vi vår beskärda del"



Vännerna betyder Allt.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards