Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Bettan - 26 juni 2012 23:00

Jag vet vad jag måste göra.

För mig.

Min egen skull.

Min och ingen annans.


Imorgon ringer jag..

Frågor ska ställas,

svar ska jag få.


Sen får tiden utvisa

när och hur det kommer

att bli...


Men jag vet jag måste,

vi lever bara en gång!

Och nu mer än någon gång innan,

vet och förstår jag detta..


Av Bettan - 26 juni 2012 11:45

Kan tänka mig att många som mår dåligt,

av olika andledningar antingen tröst äter

eller inte äter alls.


Tyvärr är jag drabbad av två saker som jag

nu gör när jag mår dåligt.

Jag är av dem som inte äter,

äter bara för att jag måste lixom..

(mest gotte & annat onyttigt mög)

Äter när det bjuds eller om man bestämmer

att man ska äta något ihop.


Om inte detta hade skett hade jag struntat

i vilket, helt och hållet.

Helt Crazy! Jag Vet.

Men utan matlust & hunger är de svårt att

stoppa saker i magen...


Min andra last i min kaosartade värld,

är att jag tröst shoppar!!

Kläder, skor...

Ja jisses!


Jag är och börjar bli en fara för

min egen plånbok...

NEJ, så illa är de inte.

Men nu måste jag sluta,

jag menar jag ska fan använda

kläderna oxå!!

Kan fan inte bara köpa för att jag ska

och sen hänga in att i gardroben,

men det är jag, puckot själv!


Jag försökte skydda mig i början,

tog väck nyhetsbrev till mailen

från alla kläd-ställen jag brukar handla ifrån..

Funkade Bra, DÅ.


Men när man sen gillar saker & ting på FB,

kommer de saker där.

Och farligast av allt när de står REA !!!

REA, ja det är min grej, det är så JAG.


Detta fick jag sota för idag.

Jag är så impulsiv.

När de gäller vissa kläder,

de finns kläder jag känner

att jag MÅSTE ha.

Kläder som är SÅ JAG.

De skriker mitt namn.

Och då är jag fast....

   

Som denna helt ljuvliga & udda jacka.

Herregud!

Så JAG.

Och den blev min med,

tvungen.


Finns en stark och bra sak med mig,

en enda sak som jag kan säga att jag

Verkligen Älskar Med Mig Själv.

Och det är att jag är inte som alla andra,

jag gillar kläder som ingen annan gillar.

Jag gillar färgglatt!

Jag köper sådant jag gillar,

sådant jag tycker är snyggt.


Vad modet säger eller vad andra tycker och tänker,

Skiter Jag Fullständigt I.

Jag är jag.


Klär mig i det jag gillar,

blandar färger som jag gillar.

Färger jag tycker är snygga.

För att jag är jag,

och jag gillar det!




Av Bettan - 26 juni 2012 10:30



"hur långt jag än har kommit,

har jag alltid längre kvar..."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards