Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Bettan - 10 juni 2012 22:45



Jag har sökt den värmen
Den värmen som man får när nån är hemma och
inte bara plötsligt går sin väg
och varken säger vart han ska och vad han gör
Det är väntan som fördärvar och förstör


Jag har vakat många nätter
Förhandlat med mig själv
Jag har sagt

"du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog allt för många år
för mig att bli äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu!


Och så all den där spriten som du säger
att du lätt kan kontrollera
Jag såg hellre att du sett nån annan kvinna
som du velat röra någonstans
Då hade jag ändå haft en ärlig chans


Jag har vakat många nätter
Förhandlat med mig själv
Jag har sagt

"du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog allt för många år
för mig att bli äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu!




Av Bettan - 10 juni 2012 11:00

Träningsvärk överallt.

På ställen jag inte trodde

de gick att få träningsvärk.

I muskler jag inte trodde fanns.


Svårt att röra mig då de värker,

svårt & sitta då skinkmusklerna

även dem spränger.

HAHA!


Det är fan inte klokt när man tänker efter.

Att något så roligt & härligt,

kan orsaka sådan värk!?


Och om det är för att jag är för gammal

eller om jag bara är otränad till max?!?!

Ingen aning, haha!


Att ha en god vän som sover över,

är verkligen en blandning mellan

Sött & Salt.

Och en aningens skräckblandad förtjusning..


Och min värk kan ses ur två synvinklar.

Att jag garanterat gjorde ett bra jobb,

eller Var det Bara jag som gjorde jobbet ;)

Nahe nu är det nog med snuskprat, haha!

Idag ska jag göra en chansning,

bära eller brista.

Men jag Måste klippa gräset!


Börjar med baksidan,

sen får vi se hur de känns efteråt.

OM jag fortsätter eller inte..


Men jag varken orkar eller vill

sitta stilla mera nu.

Det går inte..


Ska klippa i långsamt tempo,

bara släpa mig runt, haha!

Men idag måste de bli gjort.


Får bli en mjukstart för mig att göra något.

Om det är bra eller dåligt?!

Ingen aning...

Men jag märkar fort om jag inte

skulle orka med att ju.


Skönt med sol idag,

men mindre skönt med blåst.

Usch, aldrig kan man vara

nöjd med vädret, haha!


Men ärligt,

vart fan är sommaren?!....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards