Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

Blod.

Av Bettan - 10 mars 2010 20:28

Sov på soffan en timme innan idag,

vaknade och mådde hyffsat.

Toabesök dog ut mer och mer

och tillslut var det tomt...

Som alltid när jag ätit nåt olämpligt.

 

Gick på en promenad med dogsen,

resulterade i 1½ timmes runda..

Skönt väder.

Men satan vilken huevärk jag fick!

Gick väl och spände mig,

för fan så ont jag fick..

 

Tog ett par alvedon,

hjälpte väl till viss del.

Men inte helt..

Jag känner mig helt urbalans.

Mår illa fortfarande,

och en dåv huevärk finns kvar..

Va fan är det som händer?

Varför mår jag såhär?

 

Svärmor är säker på att de är att jag

undermedvetet oroar mig för Stefan.

Kan de vara så?

Kan man må dåligt så fysiskt då?

Antar det.. lr Svärmor antar det.

 

Var inne och besökte Stefan,

inga framsteg.

Inte heller bakslag.

Men han hade dåligt blodvärde,

och hade fått två påsar blod.

Hoppas det hjälper nu!!!

Sen hade han inte druckit knappt,

och blodtrycket sjönk när han reste sig.

 

Men jag tycker på den stunden vi var där,

blev han piggare..

Då satt han sig upp och stod upp,

vilket gjorde han gott!

Första gången idag de gott så bra för han.

Jag hoppas att det går på rätt håll nu,

att han börjar må bra.

Och att han kan börja dricka mera.

 

Det behövs, han måste komma igång nu så han kan åka hem snart.

Men så klart måste han vara kvar så länge han behöver,

jag hoppas verkligen inte dem skickar hem han förtidigt..

Hellre att han är de en dag längre än en dag för lite!

 

Min älskade Stefan   

han är stark och fixar detta.

Så klart en stor omställning,

allt tar sin tid att lära..

 

Snart dags att sova känner jag,

trött och helt mör av någon konstig andledning.

Usch och fy..

Torsdag imon, förmiddags pass gäller.

Och på eftermiddagen blir de kalas för mig och dogsen,

 Billan fyller 4 år   

 

      

"life is great"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards