Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Senil?

Av Bettan - 18 mars 2010 05:34

Om jag blir senil och får alzheimers när jag blir gammal,

blir jag inte förvånad.

För så glömsk som jag är nu,

haha det är ju pinsamt!

Sen att alzheimers ligger i släkten är ett faktum.

 

Jag var ju så satans trött igår morse,

och näsan helt täppt.

Hela dagen kändes som jag gick i dvala.

Trött och hängig..

 

Vilket förändrades helt när jag kom hem   

Jag och Camilla tog dogsen på 1½ timmes promenad,

   

vilket gjorde mig väldigt pigg! <3

 

Och efter detta tog jag banne mig en promenad till,

med bara Bill

  

Eller de blev inte bara en promenad,

utan jag och Billan sprang i intervaller.

Vilket jag verkligen behöver för att svettas

och förbränna något..

Och satan så roligt det är att springa asså   

 

Och efter att vara en bit hemifrån så slog det mig,

MAN SKA INTE MOTIONERA NÄR MAN ÄR ELLER BÖRJAR BLI FÖRKYLD JU!

Helt plötsligt kom jag ihåg att jag var förkyld,

haha!

Snacka om senil lr vad?!

Och jag fick mig ett gott skratt i min ensamhet iaf.

 

Men jag känner inte av nåt dag,

blev rädd för en sekund att jag skulle må sämre idag.

Men jag känner ingen skilland,

varken bättre lr sämre lixom.

Skönt!

 

Har jag förresten sagt att jag tycker MP3 spelaren är en av

de bästa uppfinningar människan gjort?

Inte?

Nu har jag iaf   

 

TT! <3

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards