Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Bosniska.

Av Bettan - 18 mars 2010 16:59

Ont i käkar och mage efter denna dagen på jobb.

Jag och Muharem har skrattat sjukt mycket.

Jag ville lära mig lite bosniska,

fan vad kul det var!

Går inte beskriva här,

för ingen skulle förstå det roliga.. haha!

Men fan vad vi har skrattat!

En härlig dag på jobbet helt enkelt   


Efter stormen lagt sig och vi försökt bli något allvarligare,

så sa jag till Murre..

"Att det är verkligen synd att inte alla på jobbet

kunde skratta och vara så glada som vi"

Och så klart höll han med mig!..


Lite väl mycket surigheter personalen emellan,

löjligt värre.

Den pratar inte me den,

och därför pratar inte en annan med den.

Och den kommer från de landet

och nej då går de inte och prata med den.

Patetiskt!

Emellanåt känns de som om en del är i 10-12 års åldern.


Men så klart inte bara vårt jobb som har detta problem,

hoppas jag..

Haha, varför skulle vi vara unika me de lixom?..

Jeje, shit the same..

Men tråkigt är det, och löjligt   


Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg på kalas,

Babbe (bror's sambo) fyller 21 denna dag. GRATTIS <3


"LE nån gång för i helvete"

  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards