Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

SyskonKärlek.

Av Bettan - 18 mars 2010 21:49


Jag och min älskade Bror,

som för övrigt är den bästa!

 

     


Jag tycker verkligen synd om människor som inte har en bra relation till sina syskon,

det är verkligen sorgligt för dem.

Då dem missar så mycket!

 

  

 

Sen att man inte alltid är best friends och bråkar en massa,

speciellt under uppväxten och extra mycket i tonåren..

Så är det ju en övergånde fas i ens liv.

Man blir äldre och klokare sägs det!

 

  

 

Och man lär sig ge och ta,

lär sig respektera varandra.

Man lär sig att bli syskon.

Riktigt bra om man har tur!

 

  

 

Jag anser att jag och min bror har en bra och nära syskon relation,

han är världens bästa bror..

Och jag gör Allt för han.

 

Mer syskonkärlek åt folket!

 

  

 

 
 
Ingen bild

Ellinor

19 mars 2010 17:36

Vilken tur att ni tar vara på varann!
Blir lite arg ibland på syskon som inte uppskattar varann, men det beror ju på att jag skulle göra ALLT för att få min syster tillbaka, men alla syskon är inte bra vänner, och det kanske man inte är bara för att man är syskon. Kram på dej

 
Ingen bild

Marina

20 mars 2010 08:16

Va roligt att ni har en sån nära relation nu, när vi var små bråkade ni mest! =)
Jag har tyvärr tappat en del kontakt med Martin, vi var närmare innan men man har sina svackor. sen är det mycket som spelar in går inte in på det men...
har bättre relation till syrran , där går det oxå upp och ner...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards