Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

April ut.

Av Bettan - 24 mars 2010 10:27

Igår verkade de klart,

vi jobbar bara skift April ut.

Tråkigt men sant!

Och de blev ju iaf en månad längre än väntat,

alltid något!

 

Klart saker och ting kan ändras,

men såhär är det sagt ni iaf.

Booooring!

 

Då jag verkligen trivts och jobba skift,

även trivts på den avdelningen.

Men de positiva nu är ju att komma tillbaka

till alla dem goa jobbar vännerna man jobbat

med i sådär 5 år lixom.

Alla goa panter tanter   

 

Nu hoppas vi på en djurökning tills hösten,

så vi jobbar skift igen då.

Riktigt skift dessutom,

14.45 - 23.06 !

Det är de eftermiddags skiftet vi vill ha   

Den som lever får se helt enkelt,

hur det blir med saker och ting...

 

Jobbar bara idag med,

sen tar jag HELG!

Ljuvligt värre måste jag säga.

Men jag ska erkänna att jag övervägde för en stund sedan,

att kanske jobba imon iaf.

 

Då vi ändrat oss om Bill's kastrering,

lr Stefan ändrade sig.

Och då började jag oxå vela...

Jobbigt!

Men vi ska inte kastrera han kirurgiskt,

utan vi provar kemisk kastrering.

En horomspruta så att säga.

 

Sen får vi se hur detta utvecklar sig.

Kanske ändrar han sig,

kanske inte..

Så svårt det här.

Är ju inte löptikar som är problemet.

Är ju andra hundar överhuvudtaget..

Jaja, nu provar vi detta och ser.

 

Kanske han inte ändras alls,

lr helt.

Ändras han helt till det bättre,

DÅ blir de kastrering.

 

Men jag beslutade mig för att vara ledig imon iaf,

nu har jag ju tatt ledigt och Fått ledigt.

Så varför inte bara njuta av dagen.

Som sagt jobbar jag ju hela påsken,

så Stefan tyckte oxå jag skulle vara hemma imon.

Just därför..

 

HÄRLIGT!

 

Nu ska jag göra mig redo för veckans sista jobbe dag,

haha!   

 

Trevlig Onsdag! <3

 

"you can always call my name,

and then I be there"

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards