Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Pajer, i alla dess smaker.

Av Bettan - 30 mars 2010 05:33

Är så grymt sugen på söt saker och onyttigheter.

Jävligt jobbigt.

Men oxå en del av varje månad,

då mensen är på G.


Igår fick vi ananaspaj på jobb,

en arbetskollega bjöd på detta.

Vilket så klart var uppskattat!

Och fan så gott   

Det satte verkligen mina smaklökar i spel!

Blev ännu mera sötsugen,

speciellt på pajer i alla dess smaker..


Det är ju så gott!

Frukt & bär pajer,

men även mat pajer..

så som köttfärs, kyckling, tacopaj.

MUMS!


Bad så klart om receptet på ananaspajen,

den måste ju bakas.

Kanske till helgen?

Den verkade iaf väldigt lätt att göra,

så kanske man kan slänga ihop sådan när

man får fika gäster och dylikt.

Alla måste ju gilla ananas?

Snuskigt gott!

Hur man än äter den frukten   


Längtar hur som helst redan till kvällen,

då ska jag äta glass.

Haha!

Prova min ny inköpta glass,

kola och cookie !

Spännande!

Hoppas den lever upp till mina förväntningar bara   


Igår jobbade jag 6.30-20.00 !!!

Det ni, inte illa..

En kille var sjuk på andra skiftet,

så att jobba dubbelt sa jag ja till.

Inge jobbigt faktiskt,

tiden gick så där sjukt snabbt.

Precis som jag vill att den ska göra,

och gillar, mycket!


Känner mig oförskämt pigg nu oxå,

även att jag inte la mig förrens halv tolv igår.

Nog kommer tröttheten under dagen,

tyvärr.

Men ikväll tar jag igen de och lägger mig tidigt,

hoppas jag iaf!..


Trevligt Tisdag <3


"I love you to the moon and back"

 
 
Ingen bild

Marina

30 mars 2010 21:00

jag kommer gärna på ananaspaj! älskar det! =)
Kram

 
Ingen bild

Becca

31 mars 2010 22:20

om du hittar massa goda recept på olika pajer så får du gärna dela med dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards