Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Fina.

Av Bettan - 11 april 2011 10:45

Sovmorgon idag,

visst är det skönt.

Men jag känner att

hela dagen gått förlorat.

Jobbig känsla!!!


Trodde aldrig valparna

skulle sova tills halv tio.

Själv klart har de vatt uppe

innan, jag hade de ute vid 5-tiden.


Stefan tog dem vid halv 7-tiden,

mat dax och hade de ute igen.

Och i vanliga fall är det fullt ös

på dem då, flera timmar i sträck.


Men inte idag, för de sov ju tills

halv tio som sagt.

Otroligt!...


Nu är det där emot fullt ös på dem

ute på gräsmattan, så jävla roliga

att kolla på, haha!


Jag ska snart ut och träna lydnad

med Egon.

Då ska jag sätta valparna i hundgården.

Dags att vänja dem nu, tyvärr.


Men det är ju sista lediga veckan nu,

så hundgården it is sen när vi jobbar.

Hoppas det ska gå bra!!!

Rädd för de kan bli lite skrik och gnäll,

men vi har BRA grannar.

Tålmodiga och de klagar aldrig.


Och när de väl kommit in i de här

med att vara i hundgården blir dem

tysta så klart...

SÅ var det med Bill och även Egon.

De mognar ju, hehe!

De vänjer sig!


Fan så gött väder det är idag,

helt ljumet i luften när man kom ut.

Så otroligt härligt!!!

 

Varmare och ljusare,

underbart!!!

 

Ser så otroligt mycket

fram emot denna vår och sommar.

Vet egentligen inte varför,

jag bara gör det!!!

 

  

Bodil

  

17 veckor är puppylurisarna idag.


Och på Söndag är det dags för deras

första utsällning.

SPÄNNANDE!!!


Utställningsträna hela veckan nu,

ett måste!!!

  


  

Lennart

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards