Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Jag är dum i huvudet.

Av Bettan - 13 april 2011 13:30

Väntat så länge på telefontiden med

läkaren från K-krona.

Tyckte de var bra han skulle ringa idag

då jag visste jag var ledig från jobbet.


När jag gick hem från byn med B & B,

tänkte jag på att.

Att just ja idag vid 12-tiden ringer läkaren,

de får jag inte glömma.

 

Men dum i huet som jag är,

helt jävla senil,

Glömmer jag detta.

Inte en tanke på att när jag är hemma.

SUCK!

FAN!

SATAN!


Jag är ute och tränar med Egon,

kommer in ca 20 minuter senare.

Två samtal missade på mobilen,

skyddat nr.


DÅ, DÅ kommer jag ihåg att.

Att han skulle ringa.

Jävla skit med!!!


Givetvis var de stängt när jag

ringde till kirurgen i K-krona.

Ska ringa direkt vid 8-tiden imorgon.


Förvånar mig inte om jag får vänta,

den eviga väntan på att han ska ringa upp igen.

Ny telefontid, och vem vet när?!

JOBBIGT!

Nu ska jag dammsuga, sen

göra mig en smarrig picknick

liknande matsäck att ta med till

brukshundklubben.


Jag och Hanna ska träffas

tidigt för att träna innan tävlingen.

Fika och snacka skit,

men även träna Nessi oxå.


Kommer bli en trevlig eftermiddag tror jag,

jag ser iaf fram emot den.

Vädret är helt okej.

Inget regn, och det är huvudsaken!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards