Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Dagen D.

Av Bettan - 28 april 2011 22:15

Dagen med det STORA D:et var igår.

En dag jag fasat för,

en dag jag varit nervös inför.

Dagen jag tränat, tränat och åter tränat inför.

Jag och Egon.


Vi har kämpat starkt tillsammans,

han är så jävla duktig!

Men framför allt så underbar.

Lättlärd till tusen oxå.


Jag är så stolt över min Black Beauty   

        

Det vi gjorde igår var lydnadsprovet

på våran tjänstehundsutbildning.


Och tyvärr kommer vi få göra att igen,

då de inte gick som planerat.


Men det gör INGET.

Jag är hel nöjd!

Jag är stolt över mig själv,

haha!

Att JAG gjorde det.

Att VI försökte.


VI gjorde vårt bästa.

Så är det..

För ingen ska då komma

och säga att vi inte har tränat.

FÖR det har vi då gjort!!!


Och detta ska vi fortsätta med nu.

Fram tills omprovet.

Om ca två veckor.


Så träning varje kväll kommer fortsätta,

härligt härligt!

Då vi funnit oss en vän ju.

Min personliga tränare Hanna.

Tack du underbara,

utan dig hade inte detta gått!


Omprovet som jag REDAN är nervös inför.


Usch, fan vad är de för fel på mig och

mina nerver??!!

Dem går inte ihopa alls...

JOBBIGT!


Igår var jag så nervös att jag ville kräkas,

helt ärligt, jag mådde illa så nervös var jag.

Men väl inne på plan, under momenten..

De var som bort blåst!

Bara innan som nerverna spelade mig ett spratt,

ett elakt sådant!


we will keep on rocking 

   

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards