Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Vi har bara En chans.

Av Bettan - 3 juni 2012 17:30

Livet det går inte i repris,

vi lever bara En gång.

Och varje dag borde vi se

som en gåva.

En gåva att göra det man helst

vill med, helst så klart bara

KUL saker.


Jag har börjat förstå nu att de

gäller att ta vara på varje dag.

Göra sådan man inte brukar,

sådant man inte borde.

Men känslan av att göra det ändå,

den är en fräck känsla!

 

Hög feber varje morgon sedan i Torsdag,

och idag var de inget undantag.

Så att jag var ute igår kan kvitta,

då jag ändå haft febern där.

Den har funnits i flera dagar,

så vad gjorde de att jag gick ut igår?



Sjukt kul kväll.

Mycket dans och en aningens för mycket

att dricka, haha, Men fan så roligt!

Och jag skyller min bakfylla, min huevärk

på min älskade vän Vivvi.

 

Hon drog med mig ut igår.

Vi bestämde att snabbt och impulsivt!

Men några få timmar senare satt jag

här med groggen i näven & vart klar

för party.

HAHA, ja jisses.

Vad är de som händer med mig?!

Hon har lurat mig Hela veckan.

Och i Fredags kunde hon slutgöra sitt

uppdrag med att överraska mig att

hon kommit ner till Mörrum ihelgen.


Herregud, jag blev så glad & paff att

tårarna dem kom, haha!

Och jag hade kunnat betala HUR mycket

pengar som helst för att se min egen min

när det var Vivvi som öppnade dörren hemma

hos hennes mamma. 

Kul, riktigt jävla kul!


Jag ÄLSKAR överraskningar!!!


Fredags kväll blev det en mysig & lugn kväll

med Vivvi & Madde.

Super trevligt!


Igår kväll fullt ös tack vare Vivvi,

med födelsedagsfest först,

följt av Harrys & massa dans.


Idag har de blitt en mys promenad längs med ån,

följt av en bit mat på Laxerian.

Givetvis även detta med Vivvi.

 

Från en helg som vart helt Oplanerad,

men jag hade väl räknat med ett

par tre filmer varje kväll & bara

njötit av ensamheten lixom..

TILL DETTA, helt fantstiska som det blev.

Så magiskt. Så kul. Sån glädje och lycka

över att få vara med min bästa vän <3




 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards