Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Vad är oddsen?!

Av Bettan - 3 juni 2012 19:45

Att jag inte är förbannad lr förtvivlad

ÄR verkligen lustigt.

Då jag borde vara rasande.

MEN jag kan inte göra annat än att

skratta åt det, helt sjukt.


Och jag hade så gärna velat se de hända

från en annan synvinkel.


För jag menar hur stora är oddsen att

man tappar mobilen RÄTT ner i

glaset med grogg!?

Hur ofta händer de?!

Lixom verkligen RÄTT i!?


Och det hände inte pga fylla,

nej verkligen inte.

Det var lixom bara höjden av OTUR

eller bara klumpighet!?


Jag vet inte varför lr knappt hur de hände,

men det hände...

Och jag sitter nu utan mobil,

lr nej, jag är utan en modern ny mobil.

DEN jag har nu har lucka och allt, haha!


Imorgon är det jag som ringer TRE och

beställer mig en ny mobila jävel.

Kanske lika bra att kolla efter försäkring

på den nya?! ;)

Kostar de inte för möt kan de ju lätt vara

värt att, OM den nu tar allt lixom.

Till och med fukt/blöt skador, haha!


Jag är nog drabbad av OTUR för all framtid framöver,

eller har jag bara blivit jävligt klumpig på äldre dagar....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards