Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Jag vet vad jag behöver...

Av Bettan - 21 juni 2012 20:15

...SOL!


Jag tycker inte det är roligt

att ligga stilla och sola.

Jag blir rastlös och det är

så satans obekvämt.


Men idag gick de min själ hyffsat,

lyssnade på musik och bara var.

Inte så tråkigt som sist, haha!


Men jag vet att jag behöver det!!

DÅ jag fryser så jävla mycket för

det mesta känns de som...

Hela hösten/vintern är jag som

en jävla isbit.

Det är fruktansvärt!


Idag kom jag till insikt.

Jag behöver sola!

Jag behöver värmen!


Inte för jag tror de kommer

hjälpa mig på vintern, haha!

Men jag behöver de just nu,

hur tråkigt & jobbigt det än är...


Så är de faktiskt lite lite skönt med.

Trots de blir så satans varmt emellanåt,

skinnet de bränner & de känns som om de krymper.

Solen bränner ner genom kroppen,

kändes nästan som om jag smälte samma

man plattorna jag låg på.


En sjuk känsla.

En känsla av skräck-blandad-förtjusning

En känsla mellan smärta och njutning.


Sol, jag behöver sol!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards