Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

För stor kontrast.

Av Bettan - 24 juni 2012 09:30

Jag kan till viss del köpa att folk blir

annorlunda när de dricker alkohol.

Oftast blir de gladare, pratar mer,

släpper loss och bjuder på sig själva.

Kan ju absolut vara trevligt!


Och även jag blir lite mera på att,

kanske glappar extra med truten,

säger sånt jag inte borde,

och dansar det gör jag, de med, haha!

(dansar aldrig nykter!)


Men något jag har svårt för är personer,

som blir några helt andra när de druckit.

För att sedan dagen efter varken säga Bu eller Bä!

Varför?! Hur kan det bli så!?


Är det sådan inverkan alkohol har på folk?

Personlighets förändringar?

Det är fan skrämmande, när man ser på

det såhär..


Inte ens JAG.

JAG som är blyg med nya människor,

skadad av folkskygghet, inte ens JAG

förändrar mig Så Mycket av alkohol!


Jag kan iaf tala när jag är nykter, hälsa.

Och även nykter är jag ibland

För stor i käften och  att säga saker jag

kanske inte borde, även yttra åsikter,

ingen egentligen bett om, haha!

JA det händer de med..

Men det är min starkhet!

Min ärlighet övervinner blygheten.


ALLA förändras av alkohol.

Tyvärr har de den inverkan tydligen.

MEN när kontrasten blir För Stor,

till verkligheten!....

Då är något fel...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards