Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Husvisning nr 2.

Av Bettan - 29 juni 2012 06:48

Bära eller brista.

Köpa, sälja eller bo kvar.


Jag vill hoppas hoppas hoppas,

men har Inga förhoppningar alls.


Min inställning har hela tiden varit

att Detta kommer ta lång tid att sälja,

så känner jag än!


Men det som förändrats är att jag nu Vill

att det ska gå fort, jag vill bort.

Huset som jag en gång älskat och

alltid trivts i, det håller numera på

att kväva mig.

Det är aldrig kul att komma hem längre.

Inget är kul att göra här.

När jag inte ens kan slappna av i mitt

egna ljuvligt vackra tvrum i världens

skönaste soffa, NEJ då vet jag att

nåt är jävligt fel....


Nu vill jag börja om, om från början.

Med mitt egna, börja leva mitt nya liv.

Ett liv jag aldrig förr haft i mitt vuxna liv,

ett liv för och med mig själv endast.

Och det är med både glädje & smärta

jag ser fram emot det.


Försöker att inte tänka på framtiden,

å det oftast rör ihop sig totalt i min skalle.

Men ibland är de svårt att låta bli...


Men en dag i taget,

one step at the time!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards