Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Jag har ett hus att hyra!

Av Bettan - 29 juni 2012 22:15

Jag är så sjukt sprallig och glad!

Vet jag kanske inte borde,

då allt ligger så långt fram i tiden..

(är jag rädd för)


Men jag måste få ur mig min glädje :)

Då jag funnit mig ett nytt hem!

Har hittat ett hus att hyra när

väl denna resan är över..

Det känns så sjukt kul & bra.


Och trots jag är glad och lättad,

vågar & kan jag inte ta ut min glädje fullt.

Då jag fortfarnade sitter här i

sex rum och kök till huset är sålt.

Och detta är jag rädd för som sagt,

kommer ta tid..


Två husvisningar är gjorda,

men än vet man ju inget lixom.

Bara att fortsätta hoppas!

Hoppas men inte känna någon förväntan.


Men FAN SÅ GLAD jag är att jag iaf,

har ett boende när detta är över.

Weeeiiiii!

Helt plötsligt ser jag Fram Emot framtiden,

och vad den kommer erbjuda :)


DET GÅR BRA NU!

Iaf för denna biten av livet,

den dåliga hälsan finns kvar..

Men kanske när allt annat är

bra magen med blir att!?

Ingen önskar detta mera än JAG.






 
 
Ingen bild

Marina

2 juli 2012 06:50

Härligt och skönt att det verkar lösa sig för dig! Var ligger huset?
Hoppas det andra huset går snabbt att sälja!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards