Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Bettan - 1 juli 2009 22:00

Ja idag blir det då inga mera pensel lr roller drag.

Har målat listerna klart, yes!

Har målat taket, yes!

Har målat väggarna en gång, yes!

Imon blir det en gång till på väggarna,

då ser jag om jag behöver dra över det ännu en gång.

Elementen dem ska målas imon oxå.

Så det finns att göra även imorgon, gött :D


Blev en sväng till K-stad innan, nice!

Jag vara bara på Rusta, rolig affär det där.

Dem har typ allt och det är billigt.

De blev en påse för ungefär 400kr jag tog med mig ut ;)

Mest bra att ha saker, hehe!


Nahe nu ska jag ta en kall dusch,

hämta bror min i stan

och sedan sova.


"nothing will break me down"

Av Bettan - 1 juli 2009 12:50

Jaha då vart det Juli månad,

tiden den går alldeles för snabbt.

20 Juli börjar jag jobba igen,

usch!!!

Inget mer att tillägga om det ;(


Halv åtta vart jag uppe idag, gött!

Man får så mycket mera ut av dagen om man går upp tidigt.

Har målat taket i mitt projekt rum,

även listerna är målade.

Tror dock jag får dra över 2 golv lister en gång till.

Men de e la inget besvär.

Får se om de finns några målar bockar lediga senare,

så fall ska jag måla elementen oxå.

Och ikväll kanske det blir väggarna i rummet :D

Eller nu när jag tänker efter måste jag måla dem en gång idag,

så det får banne mig bli ikväll det.

Stefan han ska ut och leka med sin leksak, fyrhjulingen.

Så jag får lugn och ro att måla i ;P


Blir K-stad om en stund oxå,

väntar bara på att Mammsen ska komma hit och ha dogsen :D

Alldeles för varmt att stänga inne dem lr ha med dem i bilen,

så Mormor ;) hon rycker ut till Elleholm som hundvakt.

Hon satt ute och läste innan när jag ringde,

och jag menar det kan hon göra här lika väl :P

Samma sol och allt, hehe!

Stefan och Morgan ska till Byggmax och Biltema,

mig för dem släppa av vid Rusta :D


"do you even think?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards