Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Bettan - 15 juli 2009 22:25

Vi körde till Långasjön tidigare ikväll,

Stefan och dogsen badade.

Det var så varmt och härligt i vattnet,

men nej jag badade inte i vanlig ordning.

Jag älskar att bada!

Men jag gillar inte att bada där jag inte ser botten,

klarar inte det.

Jag som var mer under vattnet innan än över,

men efter alla år som jag inte badat så har det där kommit fram.

Att bada i pool är nog det bästa för mig :D

Eller i havet med super fin botten och ljusblått vatten..

Jag satsar på badsäsongen 2010!!! ;)


Stefan han har gjutit till hundgården nu ikväll,

och jag har klippt gräset.

Måste köra med trimmer!

Ser inte klokt ut, haha!

Får se om jag har tiden tills det imon,

kan ju hoppas.

Kanske dock lika bra Stefan han gör det,

för han gnäller alltid på att jag kör slut på så mycket tråd ;P


Imon måste klockan oxå ringa tidigt,

blir en sväng till Byggmax Igen.

Måste köpa det sista till hundkojan,

och jag ska passa på att gå inom Rusta Igen,

haha!

Billiga trasmattor där,

som jag har till dogsen i hundgårdarna.

Perfekt!

Billigt är bra :D


Ny ytterdörr har vi fått på gavlen,

FAN vad snyggt det blev!

Whhhooooo, sån skilland!

Precis som fönstrena.

Tar nog ett bra tag att smälta in detta snygga och nya ;)


Nu blir det att zappa framför tv:n.

Helt allvarligt,

de finns fan Aldrig nåt bra på tv om kvällarna.

Blir bara ett jävla zappande mellan kanalerna,

tills man tröttnat och stänger av skiten..

Så är det ju när det är sommar,

man kommer in så sent att film är inte att tänka på.

Nån gång ibland, men inte varje kväll.

Film hör ju mest till höst och vinter :D


"wrong way?"



Av Bettan - 15 juli 2009 14:30

Är jag färdig med målandet i vårt kommande dator rum,

jippie!

Känns skönt :D


Nu är det Bara att gå vidare tills nästa rum som ska bli snyggt ;)

Av Bettan - 15 juli 2009 08:55

Idag kom det en liten bonus in på kontot,

från jobbet.

Sånt gillar vi :D

Alla pengar är välkomna,

stora som små!


Snickarna dem är på väg hit,

blir att byta ena ytterdörren idag,

sen ska det upp foder runt fönstren.

Fan, det blir så jävla snyggt med nya fönster!

Jag älskar det,

det är en sådan stor skillnad!

Går inte att förklara,

det måste ses ;)


Och jag har bara en enda gång kvar att måla gardrobsdörrarna nu,

fan, snacka om jag dratt ut på det asså.

Men så blir det ibland.

Man har bra krut i början,

men sen avtar det :P

Idag blir de i alla fall det lila klart!

Sen har jag bara lite lite vitt att måla,

ingen big deal :D


Sen vet jag inte vad jag ska göra,

finns ju lite att göra ut.

Får ta tag i det antar jag..

Hoppas det blir varmare bara!

Nu är det värsta dimman ute ju,

sol, tack! lr i alla fall värme :D


"one love, one life"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards