Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Bettan - 18 juli 2009 15:10

Sovmorgon idag,

till 11.

Underbart!

Var uppe vid halv nio dock,

gav hundarna mat och hade dem ute :D


Nu känns de dock som om inget av dagen är kvar,

men men så är det när man ska sitta och dega vid köksbordet.

Tiden den går ju alldeles för snabbt!


Ikväll kommer Camilla hit vid 7tiden,

sen blir det bio, Harry Potter.

Ska bli kul!

Stefan han ångrade ju sig idag och kände inte för bio,

så jag började ragga upp nytt sällskap ;)

Camilla nappade på mitt oemotståndliga erbjudande, hehe!

Länge sen hon och jag sågs,

så det ska bli extra kul :D


Innan 7 ska jag se vad jag kan åstakomma här hemma,

blir att måla lite bräder ute i garaget.

Piss med regn idag!

Inget vi har tid med,

i o med att stefan han håller på och snickarar med hundkojan.

Inget kul att göra det i regnet.

Och den måste ju bli klar IMON!

För måndag är det vi båda som börjar jobba, tyvärr, haha!

Men det löser sig alltid,

håller tummarna på att regnet avtar,

och håller sig borta imon :D


Fick mina piercings smycken igår,

för små!!!

kulorna på stavarna var för små,

så dem hade garanterat åkt igenom tungan.

Men jag har dem som öronhängen nu :D

så dem blev i alla fall inte köpta i onödan, hihi!

Beställde nya tung smycken igår,

med större kulor ;)

Men tärningen den pryder min läpp så snyggt! :D


Jeans.

Kan nog säga att jag är en jeans människa,

snyggt och skönt med jeans.

Inga dyra lr nåt töntigt märke,

vanliga jeans i olika kulörer duger perfekt till mig :D

Igår hade jag jeans på mig!!!

Weeeiiiiii, har 2 storlekar mindre nu.

Och jag har massa jeans liggandes som jag inte kunnat ha den senaste tiden, men nu passar dem.

Och jag blev så jävla glad!

Helt överlycklig!

Stefan bara skakade på huet när jag dansade runt här i köket, hehe :D


Nahe köra med dammsugarn ett varv,

sen får jag ut och hjälpa stefan så gått jag kan :P


"det är det lilla som gör människan"








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards