Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Bettan - 2 juli 2009 08:10

Jag ringde Pappsen igår kväll,

bad han ringa och väcka oss vid 8tiden.

Skulle han ju gjort igår,

men vi var uppe innan :P

Egon vaknar kl 7 och vill gå ut,

och jag sticker upp och stannar uppe!

Helt otroligt!

Men jag visste ju att de var ingen mening att lägga sig och sova i 45 minuter.

Då blir man bara ännu tröttare.

Inte de att jag var pigg nu kl 7 och stiga upp,

men det var ju lika bra lixom :D

Ska be Pappsen ringa imon igen,

det funkar ju så bra!

Dessutom har han inte behövt ringa än, hehe!

Men imon kommer snickarna hit,

säkert vid 7tiden.

Och när det kommer snickare,

vet man att det blir mycket bankande och dylikt,

då går det inte att sova!

Så det blir en tidig morgon imon med, härligt!!!

Man får så mycket mera ut av dagen ;)


Nu ska jag bara käka upp min gröt,

sen ska jag ge mig på att måla väggarna en andra gång.

Det är ju fortfarande hyffsat svalt ute,

sen är det skugga på framsidan hela förmiddagen.

Så jag hoppas på att det inte blir någon tryckande hetta!

Läste även på burken innan,

färgen är övermålningsbar efter redan 3 timmar.

Det gillar vi.

Räcker det inte med en andra gång att måla,

så blir det en tredje gång ikväll.

Nice!


Dagen den är räddad,

har att sysselsätta mig med.

Får tappa upp den nya poolen sen oxå,

bytte den andra igår.

Och jag håller tummarna på att denna är hel!

Annars ska jag banne mig ha pengarna tillbaka

och de blir ingen mera pool till Egon.

Jag hade velat ha en pool :D

En egen pool,

inte till dogsen utan till mig och Stefan.

Var hos Sofie & Jonas,

dem hade en som var alldeles lagom.

Man hade i alla fall kunnat ligga raklång i den

med bara huet som stuckit upp :D

Hade varit ljuvligt!

Men det får vänta tills nästa år i såna fall,

snart är ju semestern slut.

Usch, ryser på bara den tanken!!!


"du kan inte vrida tillbaka tiden!"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards