Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Bettan - 8 juli 2009 19:45

Nu har jag pallrat mig in för att måla,

så jävla gött att slippa vara ute nu när alla jävla mygg kommer fram, hata!!!

Blir gardrobsdörrarna som ska få sig lite färg :D


Onsdag idag ja,

som vanligt har det blirr Kurt's rullande kök idag till lunch,

gott med fisk!

Stekt sill och mos blev de till mig,

och det bästa är att det räcker så länge för mig, hehe!

Billigt och bra!

Blir mat imon me för mig några gånger,

5 silla bitar och 4 kulor mos.

Var ju mat till två personer.

5 sillar räcker för 5 måltider till mig :D


Innan var vi i Olofström,

lämnade liften.

Sen blev de så klart en snabbis inom Maxi ;)

Rea och jag fann två par jogging byxor,

perfekt!

Precis vad jag behövde.

Redan mycket roligare att köpa kläder,

efter dessa 16 kilo som jag tappat totalt!

Tänk då när jag tappat 50 lr så,

hihi, längtar!!!


Nahe dags att ta tag i saker och ting,

jag är seg när jag ska börja med nåt,

men har jag bara kommit igång går det utav bara fan :P


"you wish you never had meet her at all"


Av Bettan - 8 juli 2009 08:15

Ja dagen den består av målning,

som de andra dagarna denna veckan.

Men men så är det,

måste säg att jag börjar tröttna på målning lite smått.

Men det är bara att härda ut,

har mycket att måla kvar.

Och snart ska ju jag ge mig på mitt nya projekt inomhus,

även det består av en del målning.

Så är det när man har hus,

man har alltid att göra :D


"do you really know what you want?"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards