Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Bettan - 3 juli 2009 09:55

Jag tog banne mig en sovmorgon idag,

till klockan 9 :P

Hade det varit höst och helg,

hade min sovmorgon varat till 11-12.

Känns skönt jag har ändrat mina sovtider nu på sommaren :D


Idag blir det målning Igen, hehe!

Ska köra till moveus så fort jag ätit

och köpa mera färg.

Det får bli 3 målningar på väggarna i datorrummet,

lika bra så man slipper göra om att senare.

Elementen ska få sig lite färg oxå,

målade dem igår.

Shit vilken skillnad!

Dem var ju typ grådassiga,

var elementen i den färgen förr?

Så med vitt på ser dem nya ut ju ;)


Mammsen var här igår,

jag bad henne gå och kolla färgen i datorrummet.

Det enda hon sa va till Stefan,

"har du godkänt den färgen?"

haha!

Det är så snyggt!

Jag älskar färger! Glada färger!

Jag tycker man ska gå in i ett rum och bli glad :D

Vitt är ju den tradigaste jävla färgen som finns på väggar!

Helt stelt och sjukhusaktigt, usch!

Det är min åsikt,

som tur är så är vi alla olika! ;P

Mina tapeter som ska vara i sovrummet är UnderBara!

Mycket färger, blommor och mera färger :D

Lovar att ingen annan tycker om dem så mycket som jag,

bild kommer på dem när vi börjar i sovrummet.

Blir tapeter i tvrummet uppe oxå,

har tänkt mig nåt ljust, med nåt mönster på...

Men det viktigaste, är fondväggen som ska vara Rosa :D

Längtar redan tills vi ska börja med övervåningen, hihi!


Solen den skiner idag oxå, gött!

Jag gillar egentligen inte sommaren,

för varmt för mig.

Men jag gillar när det är sol, man blir på gott humör :D

Blir att köra och bada hundarna sen oxå,

synd algblommningen har börjat

annars hade jag med badat i havet.

Så det får bli i ån dem badar,

och det vill inte jag..

Långasjön möjligtvis hade ja kunnat gå i och doppat mig,

men de e så satans me folk där alltid.

Vid alla tänk bara bryggor och bra hundbadställen.

Blir jag för jävla varm får de bli en kall dusch :P


"hur blev vi som dem andra?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards