Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Bettan - 19 juli 2009 22:25

Imon är det dax att gå tillbaka till jobbet.

Men jag kan ärligt säga att jag inte känner nån ångest,

i alla fall inte just nu.

Jag tycker det ska bli så skönt att få rutin på mina mattider och allt där till nu efter operationen.

Känns som det är en del att lära in,

och det ser jag fram emot.

Fasta tider och dylikt.

Och jag har ju ändå vatt ledig i 8 veckor,

8 helt underbara veckor!

Det känns skönt,

känns verkligen att jag har vatt ledig lixom.

Verkligen slappnat av och haft semester.

Speciellt de 4 första :D


De 4 sista nu har det vatt full fart med allt möjligt här,

men det gör inget.

Vi har fått massor gjort, känns toppen!

Och mera kommer det bli ;)

Vi har bestämmt oss för att ta oss råd till att renovera ännu mera nu.

Vill få rummen klara med de nya fönstrena i,

lika så grovingången där vi har en ny ytterdörr.

Ska bli underbart att få att gjort!

Ska försöka ragga upp någon som vill jobba svart ;P

Tips någon?


Blir mycket målande och tapetsering.

Jag hoppas det går fort att få det klart,

ska nog inte vara problem om man finner nån som kan.

I o med vi väljer att renovera nu så kommer vi få mera tid till annat i höst.

Kommer inte behöva göra nåt här hemma, vilket känns bra.

För jag ska ju börja på gym,

Egon han ska gå på kurs och alla hundarna ska ju ut varje dag.

Så slippa renovera ovanpå det, känns underbart!


De enda rummen som kommer vara kvar att renovera i framtiden är stora toan där uppe och de 2 kommande barn rummen på ovanvåningen.

Och några barn ska vi inte ha på 2-3 år så där är det ingen panik.

Och toan uppe kommer ju bara jag och stefan använda mest,

och den kan jag leva med ett par år till.

Även att väggarna är oranga och porslinet bajsbrunt, haha!

Hemskt men sant :D


Nahe packa ihop inför morgondagen,

sen slänga sig i sängen och se på tv.

Ja så får det bli..

Lär ha svårt att somna idag ;P


Det absolut bästa med semestern har ju varit Egon

Av Bettan - 19 juli 2009 12:05

Igår var ju jag och Camilla på bio,

super trevligt!

Filmen den var bra,

men jag hade för höga förväntningar,

så jag blev besviken!

Men den var ju bra iaf ;P


Efter bion körd vi banne mig in till Östersjö,

haha!

Kan knappt tro det själv,

men vi begav oss dit.

Gick en sväng bland alla fulla ungdomar,

och kändes oss gammla, haha!

Hade vatt bättre med en bänk att sitta på,

sitta och glo på alla.

Titta på folk, det är skoj!

Tack Camilla för en för en super kul kväll! <3


Nu ska jag bege mig in till stan,

måste handla till jobbet imon & ska inom jem o fix.

Ja, jag börjar jobba imon.

Usch!


"you don't know what it's like to live on the other side"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards