Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Bettan - 4 juli 2009 21:57

Idag har vi varit på havet ungefär hela dagen.

Vi stack hemifrån vid 9tiden och kom hem vid 17.00

Det har varit en helt underbar dag!

Vädret har varit bra, nästan för bra!

Jag är så röd!!!

Kommer bli jobbigt att sova inatt..

Men men det är smällar man får ta :D

Skönt att komma iväg lite och inte göra nånting.

Bara slappa och njuta.

Så semestern ska vara egentligen ju,

men istället har man fullt upp non stop.

Vi körde från Krokås och mot Karlshamns skärgård,

körde längs skärgården ända tills Järnavik ungefär.

Där körde vi in på en liten liten ö,

grillade och bara njöt.

Tyvärr kunde inte hundarna bada,

då algblommningen är i full gång.

Riktigt riktigt äckligt var det att se!!!

Det var som ärtsoppa i ytan överrallt nästan.

Vi funderar på att göra om vår tripp redan nästa helg,

hoppas på lika fint väder då.

Och den gången är det Bosse & Rockys tur att hänga med.

Får ta två hundar i taget,

det är ju ingen Finlands färja Jonas han har.

Men helt klart en lagom storlek på båten.

En sådan båt jag kan tänka mig,

men jag vill ha en med kapell på..

Så man kan fly undan solen om man nu vill det,

för fan vad den tar ute på havet!..


Som sagt har det varit en toppen dag,

en riktigt skön slappe dag!

Kan ju säg att det hade jag igår med,

gjorde då inte för mycket.

Var och köpte färg till mitt projekt

men det var allt med!

Så sista målningen ska jag ta imon bitti,

innan värmen den är för outhärdig.

Snickaren kommer på Måndag nu istället,

skulle egentligen vatt här igår men det hade dykt upp nåt för han.

Så imon Måste jag måla sista gången..

Men det fixar jag,

när jag är under tidspress så gör jag det jag ska ;)


Nahe lite after sun lotion på min röda kropp

sen slö titta lite på tv :D


"blod är tjockare än vatten"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards