Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Bettan - 20 juli 2009 22:55

Stefan kom aldrig till veterinären idag,

han ska ringa imon om en tid.

Vi har ingen kattbur,

utan lånar av bror min.

Stefan tar Siv i hundburen till bror min i asarum,

för att där byta till kattburen.

Haha, ja jisses!

vad tror ni händer?

Hon lyckas smita undan på nåt sätt,

och iväg in i buskar och snår.

Stefan får ringa veterinären och tala om vad som hänt.

Men som tur va så fick han tag i henne tillslut!

Så dem fick åka hem igen,

Siv hon fick sig ett litet äventyr iaf ;)

Dem hade inga senare tider idag i karlshamn,

så vi hoppas på en tid imon lr onsdag.

Hon stödjer iaf lite lite på benet nu,

men jag vill åka iväg och kolla det.

Man ser att nåt är fel med det!

Och ont har hon,

för röra benet går inte för sig.

Stackars lilla Siv...

Håller tummarna på en veterinär tid imon!!!


Jobbet idag då ja,

gick kanon tycker jag.

Tiden den gick lika fort som jag kom ihåg att de brukade göra,

och det är så jävla härligt!

Så det ska nog inte vara några problem det här :D

Efter bara en veckas arbetande,

kommer de inte kännas som man vart ledig ju..

Tyvärr är det så.

Men men, jobba är ju ett onödigt ont.

För pengar det måste man ju ha för att leva,

så är det bara.

Antar så livet är?!


Det bästa med jobbet idag var ju lätt alla härliga människor som sa att jag gått ner och allt där till :D

Jag blir så glad av att höra det!

Det peppar mig ännu mera ju..

I o med att jag inte SER nån skillnad själv,

så känns de underbart att andra SER det iaf :D

Det måste ju betyda att det syns en del?!


Tänkte jag skulle mjukstartat mitt promenerande idag,

men icke.

Jag gick på som en galning tycker jag.

Tog mig en sväng nerom ån.

Fan så vackert!

Mörrumsån, Mörrums hjärta <3


"why me? why you?"


Av Bettan - 20 juli 2009 05:55

Kul att vakna och se att Siv inte kan gå på ena bakbenet.

Paniken den spred sig i kroppen.

Verkar som hon kanske, kan blitt påkörd?

Lr har hon gjort nåt annat,

för gå på det kan hon inte.

Och nåt slags sår är det där.

Hon är skit sur och man får knappt röra henne.

Vilket jag klart förstår!

Usch, blev så lessen nu!

FAN, nu vill jag VERKLIGEN inte köra och jobba.

Men jävla tur Stefan han är hemma idag,

han jobbade igår kväll istället.

Han får ringa veterinären och köra iväg med henne.

Stackars liten!

Tänk om dem ändå kunde prata,

berätta vad som hänt dem...

Usch, jag blev verkligen lessen nu!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards