Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Bettan - 13 juli 2009 20:40

Dagen den har varit bra.

Humöret det blev bättre med tiden.

Tror det är att jag känner pressen på att jobbet börjar om en vecka,

satan!

Klart man inte blir glad då!

Hade gärna haft semester året ut,

men så är de ju inte nu, tyvärr.

Bara att bita ihop!

Pressen på att jobbet börjar ligger över mina axlar,

och pressen över Allt som vi har att göra här hemma.

Det är mycket!

Vet vi får ta lite i taget, så är det ju!

Men ändå,

nu har vi nya fönster på hela framsidan och då hade de vatt underbart med färdiga rum lixom...

Ska försöka att inte tänka på att,

slå väck tankarna.

Det har funkat innan...


idag har inte hänt mycket,

jag och papps har vatt på jem o fix och netto.

sen har jag o stefan vatt i skogen en sväng med egon,

och efter det middag hos mamms och papps.

köttfärslimpa, FAN så gott!

min mamma är bäst i köket.


Har ingen lust lr ork till att göra nåt vettigt.

Nu ska jag slänga mig i sängen igen och se på harry potter,

2 filmer kvar sen är det avklarat.

kommer kännas bra, så jag kommer ihåg vad som hänt i filmerna innan,

i och med vi ska på bio på lördag och se nya.


känner mig nästan deprimerad,

allt känns så tråkigt och dyster just nu.

Fan, det måste försvinna!

vill inte vara så här,

vill inte känna så här.

vill vara glad och ha ork & energi,

nu de här sista dagarna av min semester!....



"am I only dreaming?"


Av Bettan - 13 juli 2009 09:55

Tror nog det kan vara så idag,

humöret det suger idag.

Känner mig inte alls på topp.

Bara allmänt sur och irriterad på allt!

Det blir att äta min gröt sen krypa ner i sängen igen och fortsätta se på mitt Harry Potter Maraton :D

Vädret tillåter ju film idag,

nåt positivt ;P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards