Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Bettan - 26 juli 2009 21:00

Bäst i motsatt kön,

det blev båda mina gossar idag på utställningen :D

Jag är så glad!!!

Lätt förklarat,

både Bill & Egon vann i sina klasser.


Vädret har verkligen varit toppen idag,

mulet och svalt.

Kunde inte blitt bättre :P


Egon han är 4 månader idag,

min lille plutt!

Tiden den bara går och snart är han stor,

valp tiden den är underbar!

Gäller att ta vara på den :D


Ikea besökte vi en sväng idag oxå,

mitt snabbaste besök där asså.

Men dogsen dem var i bilen,

så då gäller det ha öka takten.

Vill inte dem ska sitta där i onödan lixom.

Blir lätt varmt,

även att man har öppet.

Dessutom var Stefan han med på Ikea, hehe!

Lika bra att bara ta det jag skulle sen gå,

annars hade de blitt pust och stön ;)

Blir Ikea snart igen,

så jag är inte bitter ;P


Jag hoppade över valp kursen idag,

vi var hemma 5 och den började 6.

Jag var helt slut och hade ont i magen,

så jag gick och la mig i 2 timmar :D

Vila det är ljuvligt de!


Igår hade jag sådan magvärk att jag var påväg in till akuten,

vet inte vad det var.

Men jag har mina funderingar,

sen om det var så har jag ingen aning om.

Men nu efter operationen har jag märkt att jag får ont i magen om jag sitter ner för länge, då framåt lutade på nåt sätt.

Det känns som träningsvärk typ.

Igår körde vi ju till Ängelholm,

2 timmar dit och 2 timmar hem.

Magvärken den påminnde om den smärtan,

lite lite i alla fall.

Jag ska i alla fall ta upp detta med läkarna när jag ska på återbesök,

höra om jag kan ha rätt lr de beror på nåt annat.

jobbigt är det i alla fall.

Trist att jag ska börja må dåligt nu,

en tid efter operationen lixom.

Allt annat har ju gått så bra..

Jaja,

jag håller tummarna på att jag ska fortsätta må bra nu :D


Inte en enda bra söndags film nu ju,

det suger verkligen!

Usch, så trist!

Får bli lite mera surfande sen sova tror jag allt,

trots allt måndag imon Igen...


"yes I am burning,

and it's all beacuse of you"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards