Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Bettan - 6 juli 2009 15:15

Har ätit min första smörgås sen lååååångt innan operationen.

Gud så gott det var!

En skiva grovbröd, osötat, med smör, kokt medvurst och gurka på :D

Fan vad gott det var!!!

Längtar redan tills jag ska äta nästa ;D

Av Bettan - 6 juli 2009 09:50

Weeeeiiiiiiiii!!!

Chippendales biljetterna är bokade :D

Kommer bli så jävla nice!

Det är ju så bra,

dem är ju så bra!

Dem showar, sjunger och dansar :D

Och sen att dem är lättklädda och har kroppar som bara ses på film typ,

är ju bara ett STORT plus ;)

Platserna vi fick är ju sjukt bra,

Andra Raden! HAHA!

Jag och Susse ska och göra Malmö osäkert den 26 September,

längtar redan!

Blir shopping och god mat innan :D


Ladies Night som jag och Linda besökte förra året,

dem kan bara slänga sig i väggen!!!

Hehe ;D

Av Bettan - 6 juli 2009 07:50

Idag ringde klockan halv 7, och jag gick upp utan att lägga mig igen.

Haha, fantastiskt ju :D

Nu med facit i hand hade jag kunnat sova längre,

för snickarna har just kommit.

Så halv 8 hade jag ju kunnat ligga till,

men men nu får jag ut ännu mera av dagen :D


Ska käka upp min gröt sen köra in till coop och handla,

blir även en sväng inom Netto,

tror dem med öppnar 8 nämligen.

Efter den måste jag ha en liter färg till,

så jag kan börja med gardroberna.


Får se hur vädret det blir idag oxå,

har ju regnat och det är mulet än.

Men solen den sticker faktiskt igen lite här och där,

kan ju hoppas himmlen blir blå snart,

med sol :D

Så fall blir de lite målning utomhus för mig.

Men jag hade även behövt framkalla foton,

hela min kamera är full,

sen har jag massa på datorn.

Och det tar ju sin tid att ladda upp på foto sidan.

Fujicolor.se

En skit bra sida med mycket bra priser!

Får se hur det blir,

vad dagen den erbjuder ;)


"måste du slåss,

slåss med dina ord"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards