Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Bettan - 16 juli 2009 20:30

Jag har skrivit det innan och gör det igen,

jag hatar fulla människor!

Jag kan inte med dem,

jag blir sur och irriterad.

En full människa är som att prata med en sten!

Så är det, det är fakta bara.


Igår var jag chaffis,

alltid lugnt och fridfullt när jag hämtar bror min.

Bara bror min, inga problem alls.

Men visst finns det gånger då även

han har kommit in i mitt fullo hat,

men inte ofta, Faktiskt!

Han var inte ensam igår när jag hämtade dem i stan,

tänker inte nämna några namn.

Men en av dem var riktigt jävla jobbig.

En riktig idiot!

DET FINNS INGA URSÄKTER FÖR HUR MAN BETER SIG NÄR MAN ÄR FULL,

MAN KAN ALDRIG SKYLLA PÅ ATT MAN HAR DRUCKIT. ALDRIG. ALDRIG.

Denna människa som var med,

han gapade och skrek.

Kallade mig dum i huet och sa att han hatade mig.

Bara för att jag inte ville byta cd skiva,

och för att jag blev stor i käften.

Själv klart blev jag stor i truten!

Är nån otrevlig och stor i truten mot mig,

så blir jag det tillbaka.

Sån är jag!

Dem andra i bilen sa att han var som han var bara för han druckit sprit,

jag skiter fullständigt i vad han druckit.

Han kunde fått ha druckit camel piss lr toalettvatten.

Man beter sig inte på det jävla sättet!


Jag är inte en jävla DJ som kör in och hämtar folk

och spelar deras jävla musik i min bil.

Jag lyssnar på vad fan jag vill,

passar inte det. Så GÅ HEM!

Jag gör allt för min bror,

själv klart hämtar jag han när han ringer.

Men aldrig mer att jag kommer hämta han om den där jävla idioten är med, aldrig.

Det har bror min fått veta,

och det hoppas jag han kommer ihåg.

För såna jävla as som han accepterar jag inte!


Jag tänker aldrig mer sitta och ta massa skit av en FULL människa.

Jag tar inte skit av nån nykter heller för den delen.

Men att försöka prata med en FULL människa,

är som sagt att prata med en sten.

Och då kan man fan lika väl låta bli.

Jag pallar inte bli förbannad i onödan.


Jag var så förbannad igår när jag släppt av dem att jag var närma att börja lipa.

Den förmågan har jag,

blir jag riktigt jävla arg så gråter jag.

Men nej, tårarna dem kom inte.

Och det ska dem fan aldrig heller göra för en FULL idiot.


Jag ska inte ut imon,

jag ska inte festa imon.

Efter gårdagens upplevelse har jag ingen lust alls med det.

Vill inte längre.

Nu när jag tänker efter kan jag inte ens tänka att jag tänkt tanken på att gå ut och dricka, hur fan kunde jag få för mig det???


DET FINNS INGA URSÄKTER FÖR HUR MAN BETER SIG NÄR MAN ÄR FULL,

MAN KAN ALDRIG SKYLLA PÅ ATT MAN HAR DRUCKIT. ALDRIG. ALDRIG.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards