Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Bettan - 22 juli 2009 22:40

Äntligen har jag fått mig ett par kortare stavar i tungan,

känns underbart!!

Har sagt i minst ett år att jag skulle byta,

men sen har de runnit ut i sanden.

Men nu under semestern tog jag tag i saker och ting :P

Härligt!

Av Bettan - 22 juli 2009 20:05

Idag var jag och Camilla på lång runda,

runt Elleholm.

Så jävla nice!

Det ska vi göra om snart igen :D


Onsdag redan,

fan vad tiden går.

Trotts man börjat jobba så bara springer tiden iväg,

det är positivt på jobbet, helt klart!

Men eftermiddagarna kunde det gått saktare ;)


Igår var jag ute och körde fyrhjuling,

haha!

Så roligt!

Körde en test runda här hemma vid först,

sen bar det iväg ut på vägarna.

Tog en sväng hem till mamms och papps :D

Nu ska jag köra lite varje dag för att lära mig redigt,

sen nästa vecka blir det att köra till jobbet.

Haha, så roligt!

Ska bli så skoj att se alla miners på jobb :P

Blir även att jag ska hämta upp Linda i pukavik,

hehe, nice nice!


Så jag är redigt sur att det regnar nu,

jag som vill köra!!!

Men men, det kommer fler dagar ;)




"can you read my pokerface?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards