Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Bettan - 17 juli 2009 20:15

Efter tredje lasset till tippen,

ringde mor min och hörde om ja skulle med in till festivalen.

javisst!

men fan så varmt!

för varmt!

dessutom var det inte så skoj,

samma skit i varje stånd.

kläder, leksaker lr godis.

tror min själv jag börjar tröttna lite smått på marknader,

verkar ju så?

men samtidigt är det mysigt att bara gå där och kolla :D

nästa marknad är tingsryd marknad,

haha! så jätte trött är jag nog inte på det iaf ;)


var och hämtade Bob innan och körde hem han till mamms och papps,

dem är hundvakt medans bror är på öland.

och i varje busshålls plats var det människor,

många som ska till festivalen ikväll.

för min del känns det UNDERBART att jag inte ska dit.

jag kommer ha en hel skön kväll ikväll,

och imon mår jag som alltid,

toppen när jag vaknar :D

härligt!!!


nu ska jag köra hem till mamms och papps,

vi ska rasta hundarna.

då bob är stor,

och min mor klen.

så får ju jag gå med bob och mor får ha bosse,

hennes egen lilla favvo ;)

ingen av mina hundar gillar bob,

bob gillar inte mina heller.

dem har bråkat för många gånger.

så ikväll blir det bara bosse som går med,

lugnast så, i o med ovänskapen.


"all i need is love"




Av Bettan - 17 juli 2009 08:05

Imon och på Söndag ska jag ha sovmorgon, lääänge ;)

Idag är sista tidiga dagen på denna semestern,

börjar jobba på Måndag.

Klart då blir det ju tidiga morgnar,

tidigare än hela semester.

Men det är ju skillnad,

då Måste jag upp.

Nu under semestern har jag haft en val,

men för att få ut så mycket som möjligt av dagen

är det bra att stiga upp tidigt.


Vi ska köra till tippen,

där av denna tidiga morgon.

Har en jävla hög på framsidan

med alla gammla fönster och ytterdörren.

Vill inte ha det liggandes ju,

så det ska vi börja dagen med.

Tradigt, men ett måste :P


Igår kväll körde jag med trimmern, haha!

Ja jisses, det är fan svårt!

Jag är inte bra på det,

men det ser ju bättre ut än innan ;P

Stefan han får ta resten,

för på en del ställen vill jag inte köra.

Då hade de garanterat inte vatt nån tråd alls kvar, hehe!


Blir en sväng in till Östersjö idag,

givetvis på dag tid.

För några fyllon ska jag då inte träffa ;D

Mammas ringde igår och frågade om vi skulle köra dit.

Standard att vi kör in varje år och se på karnevals tåget,

men nej inte i år.

Samma skit varje år!

Sen den seeeega väntan på det oxå, nej tack!

Blir bara en sväng på marknaden helt enkelt :D

.

"you don't know what it likes"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards