Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Semestern är slut.

Av Bettan - 19 juli 2009 22:25

Imon är det dax att gå tillbaka till jobbet.

Men jag kan ärligt säga att jag inte känner nån ångest,

i alla fall inte just nu.

Jag tycker det ska bli så skönt att få rutin på mina mattider och allt där till nu efter operationen.

Känns som det är en del att lära in,

och det ser jag fram emot.

Fasta tider och dylikt.

Och jag har ju ändå vatt ledig i 8 veckor,

8 helt underbara veckor!

Det känns skönt,

känns verkligen att jag har vatt ledig lixom.

Verkligen slappnat av och haft semester.

Speciellt de 4 första :D


De 4 sista nu har det vatt full fart med allt möjligt här,

men det gör inget.

Vi har fått massor gjort, känns toppen!

Och mera kommer det bli ;)

Vi har bestämmt oss för att ta oss råd till att renovera ännu mera nu.

Vill få rummen klara med de nya fönstrena i,

lika så grovingången där vi har en ny ytterdörr.

Ska bli underbart att få att gjort!

Ska försöka ragga upp någon som vill jobba svart ;P

Tips någon?


Blir mycket målande och tapetsering.

Jag hoppas det går fort att få det klart,

ska nog inte vara problem om man finner nån som kan.

I o med vi väljer att renovera nu så kommer vi få mera tid till annat i höst.

Kommer inte behöva göra nåt här hemma, vilket känns bra.

För jag ska ju börja på gym,

Egon han ska gå på kurs och alla hundarna ska ju ut varje dag.

Så slippa renovera ovanpå det, känns underbart!


De enda rummen som kommer vara kvar att renovera i framtiden är stora toan där uppe och de 2 kommande barn rummen på ovanvåningen.

Och några barn ska vi inte ha på 2-3 år så där är det ingen panik.

Och toan uppe kommer ju bara jag och stefan använda mest,

och den kan jag leva med ett par år till.

Även att väggarna är oranga och porslinet bajsbrunt, haha!

Hemskt men sant :D


Nahe packa ihop inför morgondagen,

sen slänga sig i sängen och se på tv.

Ja så får det bli..

Lär ha svårt att somna idag ;P


Det absolut bästa med semestern har ju varit Egon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards