Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Fredag hela veckan..

Av Bettan - 31 juli 2009 05:55

Då var den efterlängtade Fredagen här.

För alla som jobbar Måndag-Fredag,

de har en härlig FredagsKänsla kan jag tänka mig.

Njuta av att dem är lediga i två dagar.


Jag har inte den känslan!

Jag ska jobba imon igen.

Helt mitt eget val,

jag vet det.

Men ändå känner jag ångest,

som vanligt när det gäller jobb på Lördagen.

Men men,

bara att bita i det sura äpplet :P

Får ju mina komptimmar!!!

Dem jag vill ha :D

En tanke på dem och det känns lättare att stiga upp imon!


Ikväll kommer Olof,

blir lite grillning och öl drickande för killarna.

Själv klart ska jag oxå vara med på grillandet,

men den äckliga ölen kan dem ha för sig själva.


Jag och Camilla ska på bio, Igen!

Sommaren med Göran

Den går här i Mörrum ikväll, 21:00

Ska bli trevligt!!!

Bio är skoj.

Att umgås med Camilla är skoj,

kvällen kan inte misslyckas! :D


Brofesten.

Den är imon här i Elleholm.

13-16

Kom och gör ett besök vettja!

Underhållning, hantverksstånd, servering med mera..

Dessutom står jag i serveringen ;)

14:15, ska jag infinna mig där nere.

Kan ju bli trevligt kanske...

Men jag är nervös!

Jag kan inte matte!!!

Måste ha med mig miniräknare :P

Välkomna!

...haha...


"It takes two baby,

me and you"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards