Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Bettan - 3 augusti 2009 20:50

Vaknar framåt små timmarna och är dålig i magen som aldrig förr.

Kul.

Nej verkligen inte.

Fan det värsta som finns!

Höll på ett par timmar med täta toa besök.

Bara att ringa till jobbet och tala om hur det låg till.

Hela dagen har jag vatt på toa emellan åt.

Fortfarande dålig i magen.

Jobbigt.


Jag har i alla fall vatt hos veterinären med bill,

fått intyg och mera hostmedicin.

Det blir tyvärr inga utställningar för oss i helgen.

Men så är det ibland,

vi har flera planerade framför oss så.

Blir en sväng bort på söndagen till ronneby,

måste ju dit och kolla runt.

Årets höjdpunkt ju,

kan jag inte missa.


Gräset har jag klippt nu ikväll,

behövdes verkligena.

Skönt att ha det gjort nu,

får ju passa på när de inte regnar lixom.

Sommaren är garanterat slut nu,

så känner i alla fall jag...


Nahe en dusch,

sen inta sängen.

Slö zappa mellan kanalerna,

hoppas på att finna nåt sevärt!


"I got to keep on moving"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards