Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Bettan - 13 augusti 2009 18:25

Dagarna på jobb de bara springer iväg,

dock inte igår.

Men den dagen är ju förbi nu så,

även dagens oxå.

Mycket skönt.


Jobb på lördag,

så nån fredags känsla finns då inte.

Fan de var så nice förra helgen,

vara ledig!

Men men,

som jag sagt..

Det är mitt eget beslut,

jag väljer ju själv :P


Nu har vi just käkat,

snabbt och gott.

Tortollini.

Allt i en förpackning,

så jävla nice.

Enda som behövs att ha hemma är mjölk o margarin.


Nahe nu ska jag köra till bror min,

det blir promenad.

Och det är alltid lika trevligt med bror :D

vi pratar om allt mellan himmel och jord,

och fan jag blir alltid lika imponerad över hans minne.

hans minne är otroligt,

han kan läsa nåt och komma ihåg att så jävla bra.

återberätta det på ett sjukt bra sätt,

så att även min tröga hjärna hänger med ;)

önskar ofta att jag hade hans läshuvud,

kunna läsa historia, vetenskap ja vad som helst..

och komma ihåg det i mer än 1 minut.


Inte kan man tro att vi är syskon i alla fall,

inte när de gäller allmänbildning.

Inte heller i utseende :P

För lika är vi inte lixom..`

Jag vet PRECIS hur folk tänker när jag berättar att just Daniel är min bror

"hur kan dem vara syskon? dem är inte lika alls. han lång, smal och snygg. hon liten kort, tjock och ful"

jag kan inte klandra dem.

för vi är ju inte lika!

Men nu är jag i alla fall på väg neråt,

inte för att jag kommer bli längre,

men fan smalare.

Inte smalare än Daniel,

men smal.

Det är i alla fall mitt mål ;D

Kanske blir vi lite lika då?


"i don't care what you did in your life before"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards