Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Bettan - 20 augusti 2009 22:30

1 timmes power walk med Fija i Ekebergs fina skogar,

den satt där den skulle.

Smärtan den är här!

Kändes verkligen idag under promenaden i benen och ballarna.

GÖTT!

Då det gör underverk sägs de, haha!


Sängen den kallar,

kul och se hur rörlig jag är imon när klockan ringer, hehe :D


"det löser sig,

det gör det alltid"

Av Bettan - 20 augusti 2009 06:15

Träningsvärken är ett faktum,

haha!

Kan knappt gå,

känner mig som en 85årig tant :D


Idag, imon och halva Lördag kvar att jobba.

Yeah!

Sovmorgon på Söndag,

ohh yes!!!


Bara idag och imon tar slut,

de är ju dem värsta dagarna.

Är i slakten denna veckan på jobb.

Det är så fruktansvärt smärtsamt!

Jag har så ont i ryggen där inne,

vet inte hur jag ska stå lr nåt.

Smärta!

En bedövningsspruta i ryggen vore verkligen på sin plats!

Såont i ryggen jag haft denna veckan har jag inte haft på jävligt länge.

Kan vara för att jag är ensam där innan,

mina friends jag brukar ha till sällskap är inte där.

SÅ det bler mest att stå på samma plats hela tiden,

byter ibland.

Men fan,

det ena stället är fan så mycket sämre än det andra.

Usch,

nu har jag fått gnälla i alla fall :D


"will we be togheter forever?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards