Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Bettan - 10 augusti 2009 20:15

Fick reda på lite smaskig information på jobbet idag.

Handlar om en som har varit otrogen mot sin man.

Trekant dessutom.

Lr som det sa's idag,

dem hade gjort allt utom och knullat.

Men för mig är det oxå otrohet!


En person hade frågat killen som de hela handlar om,

om det vi hört var sant.

Och ja det var det!

Han sa dessutom att kvinnans man visste om att.

Men om jag tror på det de vet i fan.

Hur kan han i så fall vara så dum i huet och ha henne kvar som sin fru?

Förstår det inte!


Otrohet går inte att förlåta!

Aldrig.

Hur ska man nånsin komma över en sådan sak?

Hur?

Och hur fan har man mage att säga att man älskar den man lever ihop med,

för att sedan gå och knulla nån annan!?

Hur står man ut med sig själv?

Hur tänker man?


Usch!

FAN, jag blir så förbannad bara jag tänker på det.

Det finns verkligen sjuka människor,

och den sista idioten är långt ifrån född!


Själv klart gör varje människa precis som man själv vill!

Men jag har rätt att säga vad jag tycker och tänker ;)


Blidde ingen körning med fyrhjulingen imorse.

Men jag hoppas på bra väder imon för då ska de köras :D


Har fixat och donat i datorrummet,

fått upp gardiner, lampa och krukor.

Så jävla vackert blev det!!! :D


Morgan var här innan för att sätta dit elementen,

haha ja men själv klart gick de inte.

Var nåt som gick sönder.

Sen så går de inte o ha elementen där nu för fönsterbrädorna.

Fan vad man blir besviken!

Måste plocka ner fönsterbräderna och flytta saker och ting.

Bläääääää!


Nahe nu ska jag käka upp resterna av min kebabsallad,

sen blir det att slappa :D


"my heart is full of love"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards