Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Bettan - 25 augusti 2009 21:20

JAG BEGÄR INTE ATT NÅGON SKA LÄSA DET JAG SKRIVER HÄR.

JAG BEGÄR INTE ATT NÅGON SKA TYCKA OM DET,

INTE HELLER ATT MAN DELAR MINA ÅSIKTER OCH TANKAR.

JAG SKRIVER DETTA FÖR MIN EGEN JÄVLA SKULL,

EN KUL GREJ!

TAR MAN ÅT SIG AV DET JAG SKRIVER,

SKYLL DIG SJÄLV!

HAR JAG INTE NÄMNT NÅGOT NAMN,

HAR NI INTE EN JÄVLA ANING OM VEM JAG MENAR.

DET ÄR LOGISKT!

GILLAR MAN INTE DET JAG SKRIVER,

LÄSER MAN INTE DET!

SVÅRT?

NEJ! TRODDE INTE DET HELLER..


Jag har mycket ilska inom mig just nu.

Jag kan vara en elak person,

jag kan ställa till en scen.

Men nej,

jag gör det inte.

Det är inte värt det.

Inte nu i alla fall.

Kanske när jag samlat på mig tillräckligt,

och bägaren rinner över.

Då kan jag inte hjälpa att mitt monster inom mig kommer ut,

tyvärr..


Detta är ta mig fan det sista jag behöver,

har så mycket annat som bekymrar mig just nu...

Pepsi..

En vän väntar på cancer besked..

En annan vän väntar på straff..


Att jag är förbannad gör inte detta lättare att bära,

måste behålla lugnet.

Tänka positivt.

Positivt.



Av Bettan - 25 augusti 2009 06:20

Jag hade verkligen en förhoppning till idag,

att jag skulle vara pigg.

Någonstans trodde jag tröttheten var borta,

hur kunde jag vara så dum att tro det?

varför hoppades jag så mycket på att vara pigg?


blev ju verkligen besviken idag.

är så trött.

sjukt trött.

blundar jag,

somnar jag.


vilket jävla skit säger jag bara.

blir så arg.


"you make me smile"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards