Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Bettan - 14 augusti 2009 20:35

Dags att kolla på den andra av dem nya Wallander filmerna.

Tror de var Hämnden vi såg igår?

Idag blir de Skulden.

Måste säg att jag gillade inte den alls längre.

Inte alls samma sak när varken Linda lr Ola är med.

Ni som är lite tv nördar vet vilka jag menar så klart!

Linda var ju Krister Henriksson dotter i filmerna,

hon tog sitt liv i verkliga livet för nåt år sen.

Vilket verkligen kom som en chock!

Kände djup sorg över de.

Hon var en kanon skådespelerska!

Ola Rapace? vet inte hur de stavas..

Men de e ju hans riktiga namn,

Stefan hette han i filmenrna va?

Ja han tog ju sitt liv i en av filmerna,

vilket verkligen var tradigt.

Varför hoppad han av filmerna?

Inte samma action utan honom!

Ett stort och roligt plus med filmerna var ju att Kurt Wallander skaffat hund, hihi! En brun labbe :D

Typiskt mig att gilla det ju, haha ;)


Får ju så klart ge även denna Wallander film en chans,

kanske blir dem bättre?

Vi får se...

Lär i vilket fall som helst bli att man ser dem,

vare sig man gillar dem lr ej.

När man väl har börjat är de svårt att slita sig,

även att dem är dåliga ju.

Skumt det där :P



"under ytan finns det skratt och gråt"

Av Bettan - 14 augusti 2009 08:45

Att vakna med migrän är skit.

Att du har så ont i huet att du mår illa,

det är skit.

Jag hatar detta!

Minsta lilla du rör huet så värker det,

anstränger du dig de minsta värker de extra mycket.

Varför ska jag ha drabbats av detta skiten?


Ringa till jobbet och säga att man inte kom idag heller,

kul.

NEJ!

fan jag var ju dålig förra veckan,

och så nu idag.

Jävla skit!

Men vad fan ska jag göra?

Idag hade jag inte klarat av och jobba,

det är fan jävligt ansträngande.

Och de funkar inte med mitt sprängade huvud.


Har inga migrän tabletter hemma heller,

dem är slut.

Säger väl en del att jag har mer lr mindre migrän emellanåt.

Brukar oftast bli på helgerna,

då slappnar med av i axlar och rygg.

Och då kommer värken.

Men idag kom den oxå,

migränen.

Jag ska sova några timmar till,

sen måste jag in till apoteket och köpa migrän tabletter.

Starka jävlar ska det vara.

Så dem hjälper, läääänge!


Tack ni fina vänner som kommenterat!

Ni är guldvärda.

Jag blir så glad!

Anna <--- Jag går gärna på promenad en kväll.

Länge sen jag utforskade vägarna i svängsta nu ju.

Hade vatt kul och träffas dessutom :D



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards