Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Bettan - 18 augusti 2009 22:20

Satan vad gott det var asså.

Helt otroligt.

Jag längtar redan tills imon då min matlåda ska fram och jag ska få njuta av detta goda igen :D

Verkligen synd man inte äter det oftare än man gör.

Men så brukar de ju vara med GODA saker.


Jag har blivit sugen på massa saker,

alltså maträtter.

Förr i tiden var de bara massa onyttigt skräp :P

Men nu är det mat,

middagar.

Ser sååå fram emot när jag ska få sätta gafflen i dem.

Får bli några nu i veckan,

helt klart ett måste!

MUMS!


Nahe sängen kallar,

och det här med att jag ska försöka lägga mig tidigare.

HAHA,

asså varför slutar jag inte bara säga så.

Det blir aldrig av,

inte än på ett bra tag.

Inte så länge solen den lyser in på kvälls kvisten,

blir annat när det är ständigt mörker kanske.

Haha!


"you can't get an other try"


Av Bettan - 18 augusti 2009 17:40

Haha,

en av pantar tanterna på jobbet trodde att jag hade vatt iväg och insimeneraqt mig.

Haha,

där av min sjukskrivning.

Shit vad kul de var när hon berättade.

Jag kunde inte sluta skratta!

Haha, så sjukt!

Antar de inte syns så möt som alla säger då att jag gått ner i vikt?


Jag har just klippt gräset.

Gäller att börja med saker och ting direkt när man kommer hem.

Inte sätta sig,

så som jag just gjort.

Men jag väntar på Stefan.

Han skulle bara bort till grannen i 5 minuter och säga till om kräftskiva.

5 minuter up my ass!

Känner väl Stefan,

han pratar mer än en kärring ibland.

ÖverSocial :D


Vi ska vara hos mamms och papps klockan 6.

Och meningen var att jag skulle vart på väg dit nu,

på mina inlines.

Med Bosse jämte mig.

Satans gnäll att jag inte använt dem.

Och idag när man väl är sugen och planerat det,

så ska Stefan till grannen.

Fan hans fel!

Jag lämnar inte Egon ensam,

han är för liten än.


Nu hinner jag varken gå lr åka dit,

så jag ska gå hem istället bestämde jag nyss.

Tar mig en lååång runda hem istället,

ska bli nice!

Vädret är ju fint,

förutom blåsten.

Men solen den skiner i alla fall..


Nahe om man skulle bege sig åt mamms och papps håll,

där väntar varmrökt lax :D


"live and let go"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards