Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Bettan - 6 augusti 2009 21:50

Då har man besökt världens roligaste varuhus nu ikväll,

så jävla nice!

Jag älskar verkligen IKEA :D


Tanken jag var att jag skulle kört till IKEA imon efter jobbet.

Jag har frågat massor,

men ingen ville lr kunde hänga med mig. (hur kan man tacka nej???)

Så när jag pratade med Stefan när jag var hemma från jobbet,

berättade jag detta.

Att jag antagligen kommer få köra dig ensam.

VIlket jag hade gjort,

men dock alltid roligare med sällskap.


Och tro det eller ej,

men Stefan han erbjöd sig att hänga med nu ikväll!!!

Han körde från jobbet direkt dit,

och jag här hemifrån.

Något tradigt att köra själv den biten,

men det kan jag stå ut med.

Är ju IKEA jag skulle till :D


Både bra och dåligt att ha Stefan med,

haha!

Han ville gärna gå förbi de roliga avdelningarna med småplock.

Men samtidigt är det bra,

blev inget onödigt köpt lixom ;)


Han fixade de stora grejerna på tag-själv-lagret

och jag fick då lite ensam tid bland allt småplock.

Finns så mycket jag skulle vilja köpa där,

så mycket färgglatt och härligt :D

Men jag får ju behärska mig!

Jag kan ju inte byta lampor och dylikt en gång i veckan,

bara för att jag Vill ha.

Nej nej,

så funkar det ju inte,

har jag varken tid lr ork till.

Men det är så mycket jag vill :P


Vi kom i alla fall hem med ett datorbord och en kontorsstol,

även nåt annat smått och gott :D

Vi hoppade de vita datorbordet,

tog ett brun/svart.

Ser svart ut.

I och med pianot jag ska ha där inne är svart,

tyckte vi det blev bäst så.


Jag trodde kvällen skulle bestå av ihopsättning av möblerna,

men nej då.

Stefan han körde och jobbade igen.

Så han skulle vara hemma imon och fixa det då.

YES!

Jag slipper vara med om det skiten.

Mitt tålamod finns inte till sånt,

absolut inte!

Bara så otroligt glad och tacksam att jag slipper :D

Tror jag även Stefan han är,

haha!

För ovänner blir man garanterat över sådant.

I alla fall när jag är i närheten ;)


Nahe dags att stämpla ut och sova några timmar,

kan undra vad natten den erbjuder för drömmar inatt?


"open up your mind"





Av Bettan - 6 augusti 2009 06:10

Jaha då var natten förbi,

shit vad timmarna dem går.

Speciellt nu med denna första natten på 3 dagar utan toa besök!!!

Måste komma i säng tidigare..

Inte för de spelar nån roll egentligen,

jag är fan lika trött när jag än går och lägger mig.

Hur många timmar lr hur lite timmar jag sover,

det kvittar fan.

Jag är alltid lika trött!

Det stör mig,

och det är jävligt jobbigt!


Sen de här drömmarna,

haha jisses!

Jag är inne i en preriod nu igen där jag drömmer mycket!

Helt sjuka drömmar.

Jag kommer faktiskt ihåg dem väl ibland med,

men har svårt att berätta dem.

Dem finns i mitt hue bara,

som en knasig dröm lixom.


Det är fascinerande med drömmar!

Mycket intressant.

Det går lixom inte att förklara dem,

man kan inte ta på dem.

Dem bara finns där,

spelas upp i  huet som en galen film.

Det är härligt att drömma.

De känns så sjukt verkliga!

Ibland när man vaknar måste man ju verkligen tänka efter,

var detta en dröm lr inte? 


"I never had a dream come true,

until that day I found you.."



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards