Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Bettan - 24 augusti 2009 21:55

Kom och tänka på en sak som irriterad mig så satans innan på jobbet.

En av tanterna hade fyllt 60,

dem hade firat henne och så idag bjöd hon på tårta.

Som hon bakat själv.

Jag tog oxå en bit,

trots jag inte hade vatt med på hennes present,

lite sötsaker är aldrig fel.

Speciellt inte i dessa dagar för mig ;)

För mina smaklökar var det ingen höjdare,

men som jag sa när jag åt den.

Den dög,

det var sött och härligt lixom.


Men som dem andra i matsalen klagade,

såsen emellan var för löst vispad,

de var för lite grädde,

den var inte lika god som när en annan av tanterna på jobb gjort den.

Jag menar för helvete!

Visa lite jävla tacksamhet!!!

Dem hade inte behövt äta,

inte ens smakat den.

Varför gnälla?

Det är sån satans dålig stil.


Jag är ingen ängel,

jag gnäller oxå.

Men fan inte på sådana saker,

bjuder någon tackar man och tar emot sen håller käften

eller låter man bli att ta något.

Det är min åsikt!


Vi svenskar är så jävla dåliga på att visa tacksamhet för det vi har,

vi är så satans gnälliga.

Som jag sa innan,

jag är oxå gnällig.

Men i mina tankar allt oftare finns tanken,

de finns dem här i världen som inte har ett skit.

dem lever som slavar och dör alldeles för tidigt.

dem har inget.

inget.

vad har dem stackarna gjort för att förtjänat något sådant?

inte kunde dem hjälpa att dem föddes i fel land.


vi här i sverige är inte tacksamma för fem öre.

vi är så satans själviska och gnälliga.

vi får allt serverat på silverfat i stort sett,

om man jämnför med många andra människor.

Men ändå gnäller vi...

vi är fan inga goda människor.

finns inga ord för vad vi är...


och jag vet att jag är precis som alla andra,

gnällig.


skönt att få ur sig lite aggresivitet :D


"learn the hard way"




Av Bettan - 24 augusti 2009 17:55

haha, ja med tanke på mina korta timmar jag fick sova inatt

är jag oförsäkt pigg och har varit hela dagen.

Har kännt mig trött lite då och då,

men inte alls samma trötthet som i helgen.

Kanske behövde jag bara sova ut redigt som i helgen?

Ingen aning faktiskt,

men dagen den har gått så snabbt!!

Härligt!


Har jobbat med Linda idag,

dagarna dem går alltid snabbt med henne.

Linda är lätt det positivaste med hela Lagerbergs!

Hon är min bästa vän.

Vi umgås och pratar mycket utanför jobb.

Ja vi är verkligen som två bästisar,

haha som mellanstadiet ni vet.

Det är så underbart med en bästa vän!

Jag har många underbara och nära vänner!

Absolut, ni är så ljuvliga alla <3

Men det där med en Bästa Vän,

Det går inte att beskriva med ord.

Ni som upplevt det,

vet vad jag menar.

Alla förtjänar en bästa vän!

Alla förtjänar vänner,

men vad jag har gjort för att förtjäna såna fina vänner jag har :D

brukar jag grubbla över ibland.. Ni är bäst!


Känner mig så full av energi att jag inte vet vad jag ska göra,

blir i alla fall att dammsuga i vanlig ordning.

En promenix med dogsen och sedan lite käk,

ja.. det låter som några bra saker att göra ;)


"har du något att säga mig,

säg det Till mig."


Av Bettan - 24 augusti 2009 06:20

Klockan var fem över ett när jag kollade sista gången,

och inte somnade jag direkt efter det.

Shit,

detta kommer verkligen bli en låååååång dag!

Och jag som hatar Måndagar i vanliga fall,

undra då hur mycket jag kommer hata denna?


Ikväll SKA jag sova tidigt!


"do you know the feeling?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards