Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Bettan - 26 augusti 2009 22:20

Minnet de sviker emellan åt,

Egon blir ju 5 månader idag.

Min lille plutt :D

Att han har blivit så stor och att tiden den går så fort,

tradigt!..

Hade gärna haft han liten hela hans liv,

men så funkar de ju inte..

Bara i drömmarna :P


Egon min lille gosseponk!

Fullt ös medvetslös är hans motto ;)

Av Bettan - 26 augusti 2009 17:15

Dagen idag har verkligen gått snabbt,

trodde faktiskt inte det.

I och med jag är ledig imon,

och de ser jag ju fram emot.

Och när man ser fram emot nåt brukar tiden går sakta,

men nej.. Inte idag.

Ljuvligt!

Jobbat med Maggan hela dagen,

och när man jobbar med någon man tycker om och babblar hela tiden med,

klart tiden går snabbt ;)

Så dagar som denna,

gillar vi!


Vet inte redigt vad jag ska göra idag,

utöver dem vanliga sysslorna vill säga..

Får ju så klart bli en sväng hem till pappsen sen,

lämna paket och lite dylikt :D

Middag skulle dem bjuda på nästa vecka tror jag dem sa,

de ser vi fram emot.


Nu är det full rulle på övervåningen i alla fall,

vår granne som är här och jobbar.

Han är målare/tapetserare till yrket.

Perfekt med sådana grannar :D

Verkligen super snällt av han och ställa upp ju.

Hade jag haft ett yrke och kunnat jobba svart,

haha då hade jag verkligen gjort det.

Fiiiina pengar ;)


Stefan han var och hämtade tapeterna vi beställde härom dagen,

så jävla nice kommer det att bli.

Speciellt med en ROSA fondvägg i tvrummet ju, hihi!

Dem andra väggarna blir vit/svart randiga,

och där ska vi ha tapeterna vågrätt på väggen.

Super läckert!

Lite mera ovanligt än,

bara ha dem diagonalt.

Får bli ett par bilder sen när det börjar likna något ;)


Tapeterna i sovrummet har jag haft sen läääänge,

och dem är helt out standing snygga!

Haha, kanske jag är den enda att tycka oxå :D

Färgglad och härliga dessutom,

bara längtar tills de e klart.

Och få se dessa underbara varje dag sen,

kommer vara glad hela tiden :D

För glad beskriver verkligen dem!


"i just wanna be myself"

Av Bettan - 26 augusti 2009 06:20

Jaha då var Onsdagen här,

mitt i veckan.

Arbetsveckan alltså :D


Trött som en gnu idag med.

Men faktiskt,

jag gnällde ju över min trötthet igår morse oxå.

Men under dagen var jag pigg,

lika så på kvällen :D

Det gillar vi!!!

Hoppas på att det blir så idag oxå,

härligt att känna sig pigg om dagarna.


Jag är ledig imon,

ljuvligt!!!

Återbesök till kirurgen står på schemat,

spännande!


Denna veckan och 2 veckor framöver jobbar jag bara 4 dagar i veckorna,

yeah!

Härligt härligt ;)

Nästa helg är det ju Öland hela helgen som gäller.

Så jag har tatt ledig på Fredagen och Måndagen där,

det behövs när man ska iväg så.

Ser verkligen fram emot vår lilla semester :D


Hipp hipp hurra för min älskade Pappa idag,

51 år fyller gobben!

Grattis <3


"tro hopp & kärlek"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards