Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Bettan - 7 augusti 2009 21:54

haha, ja det är jag det :D

var ute och körde fyrhjuling innan,

känner mig säker nu.

riktigt kung på det,

om jag får säga de själv! ;)

Pappsen han åkte med en sväng oxå,

så nu vet jag att jag kan skjutsa.

Gick bra och platsen den var helt okej!

Så på måndag om solen den skiner,

är det jag och Linda som kommer på fyrhjuling till jobb :D


Om några veckor hoppas vi på att övervånings renoveringe ska dra igång,

vår svart jobbare var här idag och kollade.

Han har semester 2 veckor till,

så efter det skulle han höra av sig och sedan börja.

Ohh, jag längtar redan!!!

Vill ha det klart, NU!


Datorrummet de blir i alla fall klart imon,

om bara snickar jävlen kan få tummarna ur och komma imon.

Fönsterbrädorna är de som ska dit,

var några klossar lr nåt som ska dit för att de ska bli bra.

Sen kan jag välja gardiner, lampa och blommor där,

nice!

På tal om gardiner kan jag ju säg att jag har en slags mani på det!

shit vad gardiner jag har asså,

haha!

nästan pinsamt många.

Men fan dem är så snygga allihopa :D

färgglada och otroligt läckra!


Stefan han var och köpte ny dator idag,

en stationär med plattskärm och allt det där till.

Sen har han även satt ihop datorbordet och stolen,

FAN vad bra det blev ;)


Som det är sagt nu kommer snickarn imon vid 8,

fan ingen sovmorgon här inte.

Men de gör inget.

För jag måste ändå upp tidigt.

Ska in till stan o va där när dem öppnar tänkte jag,

sen bär det av till Sbg,

köpa svärmors 55års present.

Tänkte även köra inom och ge henne den imon,

lika bra.

Hon fyller inte förrens på Måndag,

men på söndag sticker dem iväg ett par dagar.

Och vi vill ju hon ska ha paketen med sig,

vet även att hon vill ha de :P


Jag hoppas inte klockan är för mycket när jag är på väg hem sen,

för jag och bror ska till Ronneby på förmiddagen var det tänkt.

Hundutställning som ni borde veta nu :D

Jag måste ju dit och få min dos av det hela.


Stefan han ska iväg imon bitti och köra fyrhjuling,

så vad jag gör på dagen där sen har jag ingen aning om.

Så lite som möjligt hoppas jag, hehe!

Bara njuta av att det är Lördag ;)


Grillning står på schemat imon kväll i alla fall,

allas vår favorit Olof kommer :D

Alltid lika trevligt!


Nahe kanske skulle man slänga in handduken nu,

så man får lite mera sömn än vanligt.

Kan ju sova till halv 8,

allt är bättre än halv 6 ;P


"I hade been told..."


Av Bettan - 7 augusti 2009 06:15

Äntligen får jag oxå njuta av en härlig FredagsKänsla!

Vet att jobbet om Lördagarna har jag själv valt.

Är bara nu i sommar vi jobbar varje lördag,

när semestern är över blir de väl varannan lr var tredje,

det kan jag stå ut med :D

Komptid är bra!

Sparar redan tills nästa semester, hihi!


Men i o med jag skulle ställt ut Bill & Egon imon,

skulle jag inte jobba imon.

Nu ska jag ju inte iväg med mina gossepojkar,

i och med dem har vatt sjuka.

Så idag är det jag som njuter av att det är fredag,

och tanken på att jag inte ska jobba imon :D


Helgen är dock fullspäckad ändå,

men det är nice det oxå.

Härligt att ha nåt planerat nån helg ibland.

Men helst tar jag ju helgerna som dem kommer :D


Efter jobbet blir det att åka in till stan och hämta mitt efterlängtade halsband!

Satan vad jag har känt mig naken utan det..

Har kännt efter det minst 3 gånger varje dag,

men efter i eftermiddag slipper jag det,

nice!

Blir även att kolla på ny dator,

om nu inte stefan han redan fixat de innan jag kommer hem.

Den som lever får se ;P


Nahe kycklingarna dem kallar hör jag, haha!!!


"vem väljer vägen jag inte tidigare gått?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards