Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Bettan - 19 augusti 2009 22:10

Känner av träningsvärk i ballarna idag,

lär bli värre tills imon efter kvällens promenix.

GÖTT! ;)


En promenix med susse är alltid svettigt,

och det gillar vi!

vi har ett högt tempo!

det är nice,

ska ju kännas att man promenixat!


Jag är dålig på att hålla de tempot när jag går själv,

jag tycker jag går snabbt.

men nej,

inte tillräckligt för att svetten ska rinna.

och springa,

nej det får vänta ett par kilos viktras till känner jag.


måste kolla det här med gym i karlshamn nu i dagarna oxå,

måste välja ett och sedan dra igång.

och där ska då svetten den rinna! :P


"vill ha dig hos mig,

om igen"

Av Bettan - 19 augusti 2009 17:50

...Stroganoff!!!

Det blir de till middag idag.

Och det är en av alla maträtter jag är sugen på.

För detta är så gott!

Kan tänka mig att dem flesta gör egen korv stroganoff,

men den här påsen är så sjukt god!

Och så lätt att göra.

MUMS!

Tips till alla att prova,

helt klart :D


Efter middagen blir de promenad med Susse,

trevligt som vanligt!

Var ett tag sen vi sågs nu så det ska bli extra trevligt ;)


Dagarna de bara springer iväg,

redan Onsdag imon.

Så skönt att tiden den går fort på jobbet!

Det är verkligen ett STORT plus :P


Jobb på Lördag för min del oxå,

jag som önskade att jag inte skulle.

Haha, men men...

Jag har ju skrivit upp mig,

hur kan jag då inte vilja jobba?

Ja det är en skum känsla de där!

Jag och min KompTid ;D


Blir inget på två Lördag sen i alla fall,

nästa helg e de utställning i Tingsryd.

Helgen efter åker vi till Öland hela helgen.

Nice!


Men efter dem helgerna har jag satt upp mig VARJE Lördag fram till Jul.

Haha, sjukt!

Julen som känns så långt bort.

Men det blir ju inte varje Lördag att jobb ändå.

Jag trodde faktiskt på oftare än innan,

men de verkar inte så.

Ska fortfarande vara mest sommarjobbare på Lördagar.

Billigare säger dem än ordinarie.

Så kanske var tredje lr fjärde Lördag blir de jobb,

dock helt okej för mig!


Jag har ju redan börjat spara komptid för nästa semester :D

nästa års låååååånga semester!


"say what!?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards